preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti

eTwinning projekt "Code4Europe"

Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.

CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne školeuporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace

- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku

NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić

VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020.

RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.

OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika. 

Dan sigurnijeg Interneta 2020. u sedmim razredima

Ove su godine sedmaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodima iz domene e-društvo D.7.1. učenik štiti svoj elektronički identitet i primjenjuje pravila za povećanje sigurnosti korisničkih računa te D.7.2. učenik argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na Internetu i njihova brza širenja te primjenjuje pravila odgovornog ponašanja. Učenici su na, u našoj učionici nov način, tragali za ključem ulaznih vrata škole. Potragu za blagom je, za tu priliku, izradila učiteljica u Google Forms. U igrici su bili različiti tipovi zadataka vezani za ishode (pronaći šifru odabirući koje od izjava su prihvatljivo ili neprihvatljivo ponašanje, nadopunjavati rečenice vezane za temu,...). Za svaki sljedeći trag postoji uvjet (iz zadatka saznati zaporku za sljedeći trag, ime učenika koji je u zadatku pobijedio u igri vezanoj za sigurnost na Internetu, prvi znak svakog odgovora u nekom od tragova,...).

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 20. 2. 2020. 16:06

Dan sigurnijeg Interneta 2020. u petim razredima

Ove su godine petaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Učenici su na početku sata odradili anketu o njihovoj sigurnosti na Internetu, upoznali se s osnovama sigurnosti na Internetu. Na kraju su odigrali Kahoot! kviz u kojem su pokazali zavidno znanje. Bravo, petaši! Svi su učenici petih razreda i ove godine dobili HAKOM-ovu brošuru "Kako se zaštititi u svijetu Interneta i mobilnih telefona". 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 18. 2. 2020. 14:09

Dan sigurnijeg Interneta 2020. u osmim razredima

Ove su godine osmaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.8.2. učenik kritički prosuđuje sve oblike elektroničkog nasilja i govora mržnje te sudjeluje u njihovu sprečavanju. Učenici su na, u našoj učionici nov način, tragali za blagom (ključ od informatičke učionice). Potragu za blagom je, za tu priliku, izradila učiteljica u Google Forms. U igrici su bili različiti tipovi zadataka vezani za temu elektroničkog nasilja i sigurnosti mladih na Internetu (pronaći šifru odabirući koje od izjava su prihvatljivo ili neprihvatljivo ponašanje, nadopunjavati rečenice vezane za temu,...). Za svaki sljedeći trag postoji uvjet (iz zadatka saznati zaporku za sljedeći trag, ime učenika koji je u zadatku pobijedio u igri vezanoj za sigurnost na Internetu, prvi znak svakog odgovora u nekom od tragova,...).

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 17. 2. 2020. 10:35

Dan sigurnijeg Interneta 2020. u šestim razredima

Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 13. 2. 2020. 17:43

Čestitke iz Turske!

Danas su nam stigle prigodne čestitke iz škole sudionice eTwinning projekta Code 4 Europe iz Turske. Hvala učiteljici Gülnur Başdemir i njezinim učenicima.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 21. 12. 2019. 09:12

Sat programiranja za svakog učenika 2019.

Svaki učenik trebao bi imati priliku naučiti programirati. To pomaže njegovanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti. Počevši rano, učenici će imati temelj za uspjeh u karijeri u 21. stoljeću. I ove se godine od 9. do 15. prosinca obilježavao Sat programiranja za svakog učenika. Milijuni djece, mladih, odraslih, roditelja, nastavnika, okupljaju se na događanjima i u učionicama diljem svijeta kako bi naučili stvarati programiranjem. I u našoj su školi učenici i učenice različitim aktivnostima obilježili Sat programiranja. Ove su godine učenici petih razreda uživali programirati robota da uzgoji cvijeće tj. da ga pravilno zalijeva. Isto su tako pomagali i veselom dabru da sagradi branu i u tome su svi bili uspješni. Učenici šestih razreda su u informatičkoj učionici imali Dance Party (birali su glazbu, pozadinu, likove i njihove pokrete) i usmjeravali malog robota da stigne cilja, pazeći pri tome da to učine u što manje uputa. Učenici sedmih i osmih razreda su u online inačici Escape Room-a u kreativnim zadacima pokušavali otvarati vrata i izaći iz sobe. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 19. 12. 2019. 16:21

Rezultati natjecanja Dabar 2019.

Dragi čitatelji, objavljene su rang liste po kategorijama i razredima na međunarodnom natjecanju iz informatike i računalnog razmišljanja. Ukupne rang liste dostupne su samo učiteljima na MOOC-u. Najbolji od najhrabrijih učenika i učenica naše škole, koji su i ove godine odgovorili na izazov Dabar, nalaze se na popisu 10% najboljih u svojoj kategoriji u Republici Hrvatskoj, Jona Janković, 6.b u kategoriji KiloDabar, Ivan Kolomejac, 7.b i Luka Bošnjaković, 8.a, obojica u kategoriji MegaDabar. Svi učenici sudionici na istom mjestu (MOOC-u) gdje su rješavali test mogu vidjeti zadatke i značku te diplomu koju su dobili za sudjelovanje na natjecanju. Čestitamo Joni, Ivanu, Luki i svim ostalim sudionicima četvrtog po redu međunarodnog natjecanja Dabar! Vidimo se i sljedeće godine, zar ne?

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 25. 11. 2019. 08:46

Dabar - međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

Već četvrtu godinu sudjelujemo na međunarodnoj inicijativi Dabar (Bebras) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Učenici naše škole sudjelovali su na natjecanju Dabar u kategorijama KiloDabar i MegaDabar (kategorijama za osnovne škole). Čestitamo svim našim učenicima koji su sudjelovali na natjecanju i nestrpljivo iščekujemo rezultate (tko je u najboljih 10% u svojoj kategoriji)!

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 15. 11. 2019. 10:09

Obilježili smo tjedan programiranja (EU Code Week 2019)

Učenici od petog do osmog razreda matične škole te sedmih i osmih razreda područne škole brojnim su zanimljivim aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2019). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Na web lokaciji Lightbot učenici petih razreda su programirali robota da stigne do plavog kvadratića na kojem su trebali uključiti lampicu. Iako su se neki zadaci činili nerješivi, većina je učenika završila i uspješno odradila zadane zadatke. Cilj je aplikacije Little Dot Adventure u svakom nivou dovesti točkicu do narančastog polja odabirom ponuđenih naredbi, što su šestaši vrlo vješto uspijevali. Učenici sedmih razreda su neobičnim algoritamskim i problemskim zadacima u Robot Restaurant Puzzler pomagali robotu u restoranu da uredi restoran, dođe do stola i posluži goste (naravno, onom hranom koju su naručili). Učenici osmih razreda su, kroz zanimljive zadatke, upoznali kako izraditi jednostavnu igru u JavaScriptu.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 18. 10. 2019. 12:23
 



Kalendar
« Veljača 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1320589
Danas: 130

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju