preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2"

"ŠTEAM-ajmo2" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Autori projekta su Jasmina Alilović iz Hrvatske i Sladjana Cirica iz Srbije. ŠTEAMajmo2 je projekt kojim bismo željeli, povezati STEM područja s umjetnosti. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost.

CILJEVI:
Istraživanjem, pokusima i kreativnim stvaranjem projekt će poticati učenike na korelaciju STEM područja i umjetnosti. Kompetencije i vještine koje želimo da učenici usvoje sudjelujući u projektu su:
-poticanje znatiželje
-aktivno sudjelovanje
-poticanje kreativnosti
-razvijanje kritičkog mišljenja
-korelacija umjetnosti s STEM predmetima
-razvijanje i poticanje korištenja IKT alata
-poticanje na organizirano i smišljeno provođenje slobodnog vremena
-suradničko učenje
-razvijanje prezentacijskih i komunikacijskih vještina

PROCES RADA:
Nakon predstavljanja škola i upoznavanja, uslijedit će izrada loga i plakata projekta. Obavezna je i zajednička realizacija teme sigurnosti na internetu i etike eTwinninga. Projekt će se provoditi cijelu školsku godinu 2023./2024. kroz nekoliko tematskih cjelina:
STEM i povijest
recikliranje
kodiranje
eksperiment u nastavi
izrada maketa
matematika i mjerne jedinice
umjetnost kroz kulturnu baštinu
digitalno i manualno
STEM i lektira
STEM u kuhinji
obilježavanje značajnih datuma

Svaki partner izabrat će neku od tema, osmisliti uratke i način suradnje te ih postaviti na Twinspace. Po završetku teme osmislit će način prikaza odrađenog i postaviti ga na Twinspace. Moguće je i formiranje timova učenika različitih škola koji će suradnički odrađivati zadanu temu. Održat će se nekoliko webinara i to uvodni za upoznavanje, webinar za planiranje projekta, za evaluaciju projekta te za zatvaranje projekta. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Kroz projekt će partneri razmjenjivati znanja, aktivnosti i iskustva kroz razmjenu fotografija, video i drugih uradaka te surađivati na zadanim temama. Projekt će se diseminirati na mrežnim i Facebook stranicama škole, u medijima, na stručnim skupovima i slično. Provodit će se i evaluacije projekta među učenicima, učiteljima i roditeljima.

NOSITELJI:
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

VREMENIK:
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI:
Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i nižim razredima srednje škole. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijajanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost. Projekt će poticati učenike i na kvalitetno provođenje  slobodnog vremena.

STEM Out of The Box

STEM Out of The Box: A STEM Approach to Non-STEM Subjects Rerun je MOOC koji je za cilj imao pružiti učiteljima mogućnost da nauče kako integrirati STEM (znanost, tehnologiju, inženjerstvo i matematiku) u svoje sadržaje i pomoći učenicima da razviju znanstvene, matematičke vještine i vještine rješavanja problema? Sudionici su istražili praktične STEM ideje, ukorijenjene u problemima stvarnog svijeta. Tečaj je sudionike vodio kroz STEM planove lekcija koje su izradili i testirali drugi učitelji, resurse i izazove za povećanje znanja i vještina učenika potrebnih za budućnost.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 3. 2024. 09:18

Code Week 4 All challenge

Dragi čitatelji, danas nam je stigao certifikat za uspješno sudjelovanje u izazovu Code Week 4 All challenge tijekom Europskog tjedna programiranja (koji je održan od 14. do 27. listopada 2023. godine a u kojem su sudjelovali svi učenici 3. i od 5. do 8. razreda matične škole na nastavi informatike). Certifikat je rezultat približavanja programiranja većem broju učenika (aktivnostima u sklopu eTwinning projekata ŠTEAM-ajmo 2, Exploring AI in the classroom i Djevojčice u STEM-u 2023./2024.)!

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 22. 3. 2024. 11:06

Županijsko natjecanje iz informatike

U petak, 1. ožujka, u Tehničkoj je školi u Slavonskom Brodu održano Županijsko natjecanje iz informatike. Sudjelovalo je pet učenika naše škole u čak šest kategorija:
u kategoriji DIGITALNE KOMPETENCIJE 5 1. mjesto Nikola Lukić, 5.a
u kategoriji DIGITALNE KOMPETENCIJE 6 3. mjesto Maksim Tall, 6.b i 9. mjesto Fran Rebić, 6.a
u kategoriji OSNOVE INFORMATIKE 8 2. mjesto Lucija Funarić, 8.a
u kategoriji ALGORITMI 5 1. mjesto Nikola Lukić, 5.a
u kategoriji ALGORITMI 6 1
. mjesto Maksim Tall, 6.b
u kategoriji ALGORITMI 7 
pohvala za sudjelovanje Mihael Blatančić, 7.b
Čestitke svim sudionicima natjecanja, a posebno učeniku Nikoli Lukiću iz 5.a razreda za osvojena dva prva mjesta na ovogodišnjem županijskom natjecanju!

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 15. 3. 2024. 16:12

EU Code Week TeachDay 2024.

Danas je naša učiteljica informatike sudjelovala na međunarodnoj konferenciji EU Code Week Teach Day kao EU Code Week Leading Teacher. Konferencija je pružila svim sudionicima priliku da se upoznaju s učiteljima i zaljubljenicima u programiranje, uče iz  njihovih  iskustava korištenjem kodiranja i računalnog razmišljanja u učionicama.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 9. 3. 2024. 11:41

Dan sigurnijeg Interneta u 8.a i 8.b razredu

Učenici 8.a i 8.b razreda, obilježavanjem Dana sigurnijeg Interneta, učili su o lažnim vijestima u sklopu kritičke procjene informacija na Internetu. Sadržaji su vezani za ishod A.8.1. učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). Učenici su na primjerima saznali kako i zašto nastaju lažne vijesti, kako prepoznati lažnu vijest. Učenici su dobili zadatke da na Padlet ploči postave izrade primjer lažne vijesti, istraže koja se lažna vijest smatra prvom takvom, pokušaju pronaći lažnu vijest,... Povodom Dana sigurnijeg Interneta 6. veljače 2024. naši su se osmaši u matičnoj školi uključili i u zanimljivu online potragu za boljim i sigurnijim Internetom s nizom zanimljivih interaktivnih zadataka. Za sudjelovanje im je bilo potrebno računalo ili neki drugi uređaj s mrežnim preglednikom, pristupom internetu i vrijeme te kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online".

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 2. 2024. 16:18

Dan sigurnijeg Interneta u 6.a i 6.b razredu

Ove su godine učenici 6.a i 6.b razreda obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online".

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 2. 2024. 16:03

Dan sigurnijeg Interneta u 5.a i 5.b razredu

Ove su godine učenici 5.a i 5.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Potom su pokušali stvoriti jaku lozinku slijedeći upute (smisliti jednu rečenicu koju će lako zapamititi, izdvojiti prva slova svake riječi u toj rečenici, zamijeniti dva ili više slova brojevima, dodati dva ili više simbola), te su čitav postupak postavili na ploču Digipad. Zaključili su i to da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti! Nakon toga učenici su odigrali igru Budi Internet genijalac i to dio Čuvaj svoje tajne: Toranj s blagom je srušen, a Internautova blaga poput brojeva, fotografija i privatnih poruka izložena su visokom riziku. Učenici su izbjegavali Hakera, skupljali simbole, gradili toranj uz pomoć sigurnih lozinki da trajno zaštite svoje najsigurnije tajne. Odigrali su i Kahoot! vezan za temu Sigurnost na Internetu. Na kraju su krenuli u potragu za blagom s pitanjima vezanim za sigurnost na Internetu. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online". I ove su godine svi petaši dobili HAKOM-ovu brošuru "Vodič za siguran internet i nepromišljene surfere".

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 2. 2024. 15:15

Dan sigurnijeg Interneta u 3.a i 3.b razredu

Svake se godine, drugog dana drugog tjedna u drugom mjesecu, obilježava Dan sigurnijeg Interneta (moto je Zajedno za bolji Internet). I učenici trećih razreda matične škole su različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.3.2 učenik primjereno reagira na svaku opasnost/neugodnost u digitalnome okruženju, štiti svoje i tuđe osobne podatke. Razgovarali su s učiteljicom u kojim se situacijama kako biti siguran i kako se štititi na Internetu, što su osobni podaci i treba li ih dijeliti na Internetu. Odigrali su edukativnu igricu Dabrica Darka otkriva digitalni svijet. U igri, glavni lik je dabrica Darka, koja je razigrana i nestašna, znatiželjna i hrabra, rado se upušta u pustolovine i istražuje, pravi je pokretač i inicijator i nikad joj nije teško pokušati riješiti problem. U igri i rješavanju problema pomažu joj medo Marko i mudra sova. Oni su također i dobro društvo za vježbe rastezanja jer je uz igranje i učenje na računalu važno voditi i brigu o svom zdravlju. Igrica razvija svijest o primjeni digitalne tehnologije u osobnom i profesionalnom životu, posljedicama njezine primjene te pravima i odgovornostima digitalnog građanina. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online".

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 2. 2024. 10:33

Školsko natjecanje iz informatike

Danas je u našoj školi održano školsko natjecanje iz informatike. Sudjelovali su učenici petih i šestih razreda matične škole u kategorijama Digitalne kompetencije 5 i Digitalne kompetencije 6, učenici petih, šestih i sedmih razreda u kategoriji Primjena algoritama te učenici osmih razreda u kategoriji Osnove informatike. Nestrpljivo iščekujemo rezultate. Nakon sastanka Županijskog povjerenstva saznat ćemo tko je pozvan na Županijsko natjecanje (održat će se 1. ožujka 2024. godine).

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 19. 1. 2024. 18:43

Alisa u zemlji čudesa u informatičkoj učionici

Učenici 5.a i 5.b razreda obilježili su Sat programiranja za svakog učenika upoznavanjem s portalom e-lektire (https://lektire.skole.hr) i načinom prijave na portal. Na portalu učenici osnovnih i srednjih škola, kao i njihovi nastavnici, mogu pronaći cjelovita književna djela hrvatskih i stranih pisaca u različitim digitalnim formatima prilagođenima suvremenim standardima responzivnosti i korištenju na različitim uređajima. Ta djela velikim dijelom prate popis obveznih književnih tekstova, klasičnih i svjetskih književnih tekstova za cjelovito čitanje ili čitanje ulomaka navedenim u kurikulumu za nastavni predmet Hrvatski jezik. Nakon uvodnog dijela, učenici su jednom od najpoznatijih lektirnih likova, Alisi u zemlji čudesa, naredbama pomagali da stigne do vrata kroz koja je prošao zec, izbjegavajući preporeke.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 22. 12. 2023. 13:18

Božićne aktivnosti programiranja u trećim razredima

Ishod domene B. Računalno mišljenje i programiranje učenika trećih razreda u izbornom predmetu informatika (B.3.1 nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik stvara program korištenjem vizualnoga okruženja u kojemu se koristi slijedom koraka, ponavljanjem i odlukom te uz pomoć učitelja vrednuje svoje rješenje.) ostvarili smo zanimljivim unplugged i računalnim božićnim aktivnostima i na taj način obilježili Sat programiranja za svakog učenika.
Na početku sata učenici su dobili zadatak složiti puzlama sliku Djeda Božićnjaka. Već znamo da učenici obožavaju pixel art zadatke. I zato su uživali rješavajući šest različitih božićnih pixel art zadataka (prazne su kvadratiće ispunjavali određenim bojama, slijedeći određene upute (boja i oznaka kvadrata – u kojem se redu i stupcu kvadrat nalazi). U sljedećem su zadatku "crtali" malog pingvina i božićno drvce bockalicama (svaki učenik je napravio po jedan red piksela jedne slike). U sljedećoj su unplugged aktivnosti učenici crtali snjegovića bacanjem kocke kako bi odredili koji će dio predložene aktivnosti nacrtati. U ovoj aktivnosti koristili su odluku ili grananje na zanimljiv način (obzirom da nisu imali kockice, koristili su digitalnu kocku).
Učenici su uvijek oduševljeni sudoku zadacima, a ovaj su put to bili sudoku zadaci sa slikama prikladnim za Božić i Novu godinu. Bez problema su rješavali jednostavnije sudoku zadatke i jedan složeni zadatak s čak devet različitih slika. U igri Slijedi Djeda Božićnjaka učenici su pomogli Djedu Božićnjaku da se pripremi za selfie, zamotali poklone, igrali brzu igru skica s robotom, plesali s vilenjacima i završili u laboratoriju za kodiranje gdje su pomogli Djedu Božićnjaku slagati blokove kako bi došao do darova. Kako bi čestitala učenicima, učiteljica je za sve učenike trećih razreda pripremila nešto drugačiju čestitku. Naime, morali su dešifrirati što je im je učiteljica poželjela u čestitki.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 21. 12. 2023. 16:00

Sat programiranja za svakog učenika

Svaki učenik trebao bi imati priliku naučiti programirati. To pomaže njegovanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti. Počevši rano, učenici će imati temelj za uspjeh u karijeri u 21. stoljeću. I ove se godine od 4. do 10. prosinca obilježavao Sat programiranja za svakog učenika. Milijuni djece, mladih, odraslih, roditelja, nastavnika, okupljaju se na događanjima i u učionicama diljem svijeta kako bi naučili stvarati programiranjem. I u našoj su matičnoj školi školi učenici i učenice od šestog do osmog razreda (osim pojedinačnim, njihovoj dobi primjerenim, računalnim aktivnostima) obilježili Sat programiranja za svakog učenika i to sudjelovanjem na svjetskom natjecanju na platformi Codementum u sklopu Hour of Code 2023. Učenici su, ovisno o godinama, rješavali zadatke u dvjema skupinama, Basic i Advanced. S nestrpljenjem očekujemo rezultate.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 14. 12. 2023. 09:10

Prvi festival Science on stage Croatia

9. prosinca ove godine održan je prvi festival Science on stage u Hrvatskoj. Na ovom su festivalu nastavnici STE(A)M predmeta iz cijele Hrvatske predstavljali svoje projekte te ih podijeliti sa svojim kolegama, ispričali svoju priču, čuli priče drugih i pokrenuli nove zanimljive i inspirativne projekte sa svojim učenicima. Ova nadasve jedinstvena prilika za međunarodnu razmjenu iskustava i dobre prakse plod je suradnje tvrtke Profil Klett i projekta Science on Stage. I naša je učiteljica informatike, Kristina Krtalić, predstavila dva projekta Spring STEM activities i Nije svaka voda H2O u kategorijama STEM za najmlađe i Jeftini pokusi u STEM obrazovanju.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 11. 12. 2023. 10:41

Rezultati natjecanja Dabar 2023.

ragi čitatelji, objavljene su rang liste po kategorijama na međunarodnom natjecanju iz informatike i računalnog razmišljanja Dabar. Ukupne rang liste dostupne su samo učiteljima na Loomen-u. Najbolji od najhrabrijih učenika i učenica naše škole, koji su i ove godine odgovorili na izazov Dabar, nalaze se na popisu 10% najboljih u svojoj kategoriji u Republici Hrvatskoj, i to Matej Kolomejac (6.a), Fran Rebić (6.a) i Maksim Tall (6.b), svi u kategoriji KiloDabar. Čestitamo svim sudionicima osmog po redu međunarodnog natjecanja Dabar! Vidimo se i sljedeće godine, zar ne?

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 28. 11. 2023. 08:07

Dabar - međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja

Već osmu godinu sudjelujemo na međunarodnoj inicijativi Dabar (Bebras) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućilo jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Čestitamo svim našim učenicima koji su sudjelovali na natjecanju u kategorijama MiliDabar, KiloDabar i MegaDabar te nestrpljivo iščekujemo rezultate (tko je u najboljih 10% u svojoj kategoriji)!

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 17. 11. 2023. 13:26

Naš je logo proglašen najboljim

Naš je prijedlog loga za međunarodni eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2" izabran od svih sudionika projekta kao najbolji i time postao i službeni logo projekta.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 11. 2023. 15:25

Navigating Innovative Technologies Across the Curriculum

Navigating Innovative Technologies Across the Curriculum je novi EU Code Week MOOC čiji je cilj bio integracija vještina kodiranja i računalnog razmišljanja u različita predmetna područja izvan tradicionalne učionice informatike. Tečaj je uključio primjenu koncepata kodiranja, računalnog razmišljanja i vještina rješavanja problema u predmetima kao što su jezici, umjetnost, STEM predmeti. Istraživali smo impresivna iskustva učenja i interaktivnu prirodu proširene i virtualne stvarnosti kako bismo poboljšali motivaciju i angažman učenika.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 2. 11. 2023. 17:07

Certifikati sudjelovanja u obilježavanju EU Code Week 2023.

Nakon provedbe aktivnosti kojima smo obilježili Europski tjedan aktivnosti (u sklopu aktivnosti međunarodnih eTwinning projekata ŠTEAM-ajmo2 i Exploring AI in the classroom) stigli su nam certifikati sudjelovanja.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 26. 10. 2023. 17:55

Prijedlog loga našeg novog eTwinning projekta

U sklopu eTwinning projekta predložili smo logo. Nadamo se da će se projektnim partnerima svidjeti da će baš naš prijedlog postati službeni logo projekta. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 25. 10. 2023. 16:59

EU Code Week 2023. u osmim razredima

Učenici 8.a i 8.b razreda sudjelovali su u obilježavanju EU Code Week-a i to sudjelovanjem na europskom natjecanju u kodiranju natjecanju na platformi Codementum. Codementum je online edukativna platforma koja nudi mogućnosti učenja programiranja i tehnologije. Platforma je namijenjena učenicima i učiteljima koji žele poboljšati svoje vještine programiranja ili stvoriti nove projekte. Učenici su na natjecanju, ovisno o godinama, rješavali zadatke u dvjema skupinama, Basic i Advanced. S nestrpljenjem očekujemo rezultate. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 10. 2023. 11:07

EU Code Week 2023. u sedmim razredima

Učenici 7.a i 7.b razreda obilježili su Europski tjedan programiranja 40xEscape mozgalicom. 40xEscape je online igra koja je testirala vještine računalnog razmišljanja učenika. Cilj je jednostavan, učenici moraju pobjeći sa svake razine otključavanjem vrata pomoću raznih tragova i rješavanjem zagonetki usput. Na svakoj razini predstavljen je jedinstven skup gumba i prekidača koji kontroliraju elemente slagalice. Zadatak je smisliti ispravnu kombinaciju ili slijed radnji koje će učenika dovesti do rješenja. Učenici su morali biti spremni razmišljati izvan okvira i eksperimentirati s različitim pristupima dok napreduju kroz sve izazovnije razine.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 10. 2023. 11:01

EU Code Week 2023. u šestim razredima

Učenici 6.a i 6.b razreda obilježili su EU Code Week 2023. Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću programirnja i računalnog razmišljanja. Učenje programiranja pomaže učenicima da shvate svijet oko sebe koji se brzo mijenja, prošire svoje razumijevanje o tome kako funkcionira tehnologija i razvijaju vještine i sposobnosti kako bi istraživali nove ideje i bili inovativni. Šestaši su zamijenili uloge: ovaj su put učenici postali računalo! Čitali su i tumači programe u online aplikaciji Compute it! kako bi pronašli pravi put do cilja i pobijedili u izazovima. Morali su se usredotočiti i koristiti svoje intuitivne sposobnosti da bi razumjeli neke temeljne koncepte programiranja. I bili su jako uspješni u tome.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 10. 2023. 10:35

EU Code Week 2023. u petim razredima

Učenici 5.a i 5.b razreda su online aktivnošću Space Adventure obilježiti Europski tjedan programiranja. Aktivnost se sastoji od pomaganja majmunčiću astronautu da stigne do banane, a sadrži izazove slijeda blokova i jednostavnog ponavljanja blokova (petlji). Učenje kodiranja pomaže u njegovanju niza temeljnih vještina kao što su kreativnost, logika, kritičko razmišljanje i vještine rješavanja problema. Ranim upoznavanjem s kodiranjem učenici se mogu bolje pripremiti za izazove 21. stoljeća. Kako korištenje računala sve više zasićuje društvo, na budućim inženjerima je da inoviraju i dizajniraju softver za poboljšanje kvalitete života.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 23. 10. 2023. 10:21

EU Code Week 2023. u trećim razredima

Učenici i učenice 3.a i 3.b razreda matične škole unplugged i računalnim su aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2023). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. U računalnom dijelu učenici su pomagali malom majmunčiću da dođe do škrinje s blagom (i na tom putu skupljaju banane), slaganjem blokova naredbi (slijed i ponavljanje). Nakon toga su učenici na računalu uspješno redali korake (algoritmi) u pet aktivnosti (posadi biljkuradni dan dječaka, izrada sendvića, kuhanje čajapečemo kolače). U posljednjoj su aktivnosti prvo izradili korake za algoritam izrade neobičnog lika, a zatim po tim koracima nacrtali, obojali i imenovali neobični lik. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 22. 10. 2023. 09:38

Prvi online sastanak projektnog tima

1. sastanak projektnih partnera održan je 20.9.2023. u 20 sati putem Zoom platforme. Nakon upoznavanja dogovoreni su oblici suradnje na projektu. Nositeljice projekta upoznale su projektne partnere s ciljevima projekta, podjelom zaduženja i zadataka te načinom provođenja aktivnosti.

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 6. 10. 2023. 14:41

Novi eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2"

Ove smo se godine uključili u jednogodišnji međunarodni eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2", projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Autori projekta su Jasmina Alilović iz Hrvatske i Sladjana Cirica iz Srbije. ŠTEAMajmo2 je projekt kojim bismo željeli, povezati STEM područja s umjetnosti. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. 

  :: opširnije :: 


objavio: Kristina Krtalić  datum: 3. 10. 2023. 10:08
 



Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1742419
Danas: 69

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju