eTwinning projekt "Code 4 Europe"
Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.
CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne škole uporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace
- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku
NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020. i šk. godine 2020./2021. (dvogodišnji međunarodni eTwinning projekt)
RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.
OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika.
Dan sigurnijeg Interneta 2020. u sedmim razredima
Ove su godine sedmaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodima iz domene e-društvo D.7.1. učenik štiti svoj elektronički identitet i primjenjuje pravila za povećanje sigurnosti korisničkih računa te D.7.2. učenik argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na Internetu i njihova brza širenja te primjenjuje pravila odgovornog ponašanja. Učenici su na, u našoj učionici nov način, tragali za ključem ulaznih vrata škole. Potragu za blagom je, za tu priliku, izradila učiteljica u Google Forms. U igrici su bili različiti tipovi zadataka vezani za ishode (pronaći šifru odabirući koje od izjava su prihvatljivo ili neprihvatljivo ponašanje, nadopunjavati rečenice vezane za temu,...). Za svaki sljedeći trag postoji uvjet (iz zadatka saznati zaporku za sljedeći trag, ime učenika koji je u zadatku pobijedio u igri vezanoj za sigurnost na Internetu, prvi znak svakog odgovora u nekom od tragova,...).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |