preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti

eTwinning projekt "Code 4 Europe"

Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.

CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne škole uporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace

- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku

NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić

VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020. i šk. godine 2020./2021. (dvogodišnji međunarodni eTwinning projekt)

RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.

OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika. 

Krenimo programirati u Scratch-u

Danas smo krenuli s ishodima iz domene B. Računalno razmišljanje i programiranje i to u programskom jeziku Scratch. U uvodnom smo dijelu pixel art zadatkom nacrtali smo glavu mačka iz Scratch-a, slagali puzzle na poveznici. Nakon toga smo u parovima blokovima od kartona slagali programe. Blokovi su identični onima u Scratch-u 3.0. Nakon toga smo te programe i izvršavali i dobro se zabavili, igrali Kahoot! kviz vezan za Scratch, Sve je to prethodilo upoznavanju s dijelovima prozora programskog jezika Scratch. Danas smo se upoznali s postupkom dodavanja i mijenjanja pozadine pozornice gdje se izvršavaju naredbe te dodavanju, brisanju, promjeni veličine likova, kretanja likova,...


Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.

 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 7. 5. 2021.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1814615
Danas: 259

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju