eTwinning projekt "Code 4 Europe"
Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.
CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne škole uporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace
- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku
NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020. i šk. godine 2020./2021. (dvogodišnji međunarodni eTwinning projekt)
RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.
OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika.
EU Code Week u 3.a i 3.b
Učenici i učenice 3.a i 3.b razreda matične škole unplugged su aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2020). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Nakon što su učenici saznali što je algoritam (niz preciznih uputa koje pomažu u rješavanju nekog problema), te nabrajali primjere algoritama iz svakodnevnog života (recepti za kolače, pranje ruku, priprema za školu, put do škole,...), učenici su na računalu uspješno redali korake u tri aktivnosti (posadi biljku, radni dan dječaka, pečemo kolače). U drugoj su aktivnosti prvo izradili korake za algoritam izrade neobičnog lika, a zatim po tim koracima nacrtali, obojali i imenovali neobični lik. U sljedećoj su aktivnosti naziva Pingvin algoritam brrr morali odrediti kojim putem žele ići od starta do cilja. Kad su odredili put, na kartu su stavili pripremljene strelice u svaki prostor duž njihove staze. Strelice su trebali usmjeriti u smjeru u kojem treba ići da bi stigli od jednog do drugog kvadrata. A posljednji je zadatak bio najzanimljiviji. Učenici su po unaprijed postavljenim uputama morali što brže i bez greške prijeći poligon sa zadanim uputama (koju ruku/e i nogu/e koristiti u pojednim dijelu poligona). Kako su izgledale aktivnosti i koliko su uspješno učenici sudjelovali u zadatcima, pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |