eTwinning projekt "Code 4 Europe"
Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.
CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne škole uporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace
- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku
NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020. i šk. godine 2020./2021. (dvogodišnji međunarodni eTwinning projekt)
RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.
OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika.
Čuvamo svoje zaporke!
Svake se godine, prvog četvrtka u mjesecu svibnju, obilježava Svjetski dan zaporki. Ove su godine taj dan obilježili i naši učenici. Lozinka je niz znakova koji se koristi za pristup internetskim uslugama (npr. virtualnoj učionici, edukativnim sadržajima, online igricama, elektroničkoj pošti, korisničkom računu društvene mreže,…). U Nearpodu su proučili prezentaciju, kojom su se podsjetili što već znaju o zaporkama te naučili i nove sadržaje. Naučili su da zaporka mora imati barem osam znakova, mora sadržavati slova i brojke, ne smije sadržavati osobne podatke (ime, adresu, datum rođenja,…), sadrži kombinaciju malih i velikih slova, poželjno je da sadrži i posebne znakove (#, !, %, @,…). Zaporke bi trebali znati roditelji, ali ne i prijatelji, mijenjati barem dvaput godišnje, te imati različite zaporke za različite online račune.
Učenici su naučili prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Zaključili da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti!
Učenici su odigrali i igricu Digital Passport, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu i igrici Imam dobru lozinku s portala Pet za Net.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |