preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti

eTwinning projekt "Code 4 Europe"

Programiranje je vrlo važno u ranoj dobi kako bi se educirala generacija koja istražuje, propituje, proizvodi i stječe vještine 21. stoljeća. Programiranje nije ograničeno samo na računalnu znanost, već je vrlo važno i za interdisciplinarnu interakciju. Ovim projektom učenici će započeti programirati. Naš projekt ima za cilj širenje kulture programiranja. U projektu sudjeluju škole iz Poljske, Italije, Turske, Portugala, Grčke i Hrvatske.

CILJEVI:
- poticati zanimanje za programiranje kod učenika
- pomoći učenicima da shvate kako funkcionira "programiranje"
- razviti vještine algoritamskog, sustavnog, kreativnog razmišljanja
- biti u mogućnosti stvoriti više rješenja za problem
- razviti kreativnost kod učenika
- razviti računalno razmišljanje kod učenika
- osposobiti učenike vještinama iz matematike, znanosti, rješavanja problema, timskog rada, razmišljanja i kreativnih umjetnosti temeljenih na projektima
- integrirati predmete osnovne škole uporabom programiranja u projekt
- koristiti Twinspace

- povećajte motivaciju za komunikaciju na engleskom jeziku

NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić

VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020. i šk. godine 2020./2021. (dvogodišnji međunarodni eTwinning projekt)

RADNI POSTUPAK:
Surađivat ćemo s našim partnerima tijekom trajanja projekta. Na društvenim mrežama ćemo međusobno komunicirati o projektu. Projekt sadrži mjesečne aktivnosti. Svaka će škola pripremiti aktivnosti i učitati ih u Twinspace na vrijeme. Učenici će također pratiti aktivnosti projektnih partnera. Twinspace će biti mjesto pristupa vezama koje će ovaj projekt pružiti partnerima, a također će biti i mjesto za razmjenu korisnih dokumenata. Svi će partneri podijeliti svoja postignuća na stranicama stvorenim u Twinspaceu posvećenim temama.

OČEKIVANI REZULTATI:
Na kraju projekta očekujemo da će projekt dostići svoje ciljeve. Kao rezultat našeg zajedničkog rada uz sudjelovanje naših partnerskih škola, pripremit ćemo stranicu s fotografijama s fotografijama projektnih aktivnosti kao našeg zajedničkog rada na projekti. Svi će partneri imati prostor za prikaz aktivnosti učenika. 

Hour of Code 2019.

Svaki učenik trebao bi imati priliku naučiti programirati. To pomaže njegovanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti. Počevši rano, učenici će imati temelj za uspjeh u karijeri u 21. stoljeću. I ove se godine od 9. do 15. prosinca obilježavao Sat programiranja za svakog učenika. Milijuni djece, mladih, odraslih, roditelja, nastavnika, okupljaju se na događanjima i u učionicama diljem svijeta kako bi naučili stvarati programiranjem. I u našoj su školi učenici i učenice različitim aktivnostima obilježili Sat programiranja. Ove su godine učenici petih razreda uživali programirati robota da uzgoji cvijeće tj. da ga pravilno zalijeva. Isto su tako pomagali i veselom dabru da sagradi branu i u tome su svi bili uspješni. Učenici šestih razreda su u informatičkoj učionici imali Dance Party (birali su glazbu, pozadinu, likove i njihove pokrete) i usmjeravali malog robota da stigne cilja, pazeći pri tome da to učine u što manje uputa. Učenici sedmih i osmih razreda su u online inačici Escape Room-a u kreativnim zadacima pokušavali otvarati vrata i izaći iz sobe. 


Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 18. 12. 2019.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1813897
Danas: 343

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju