Pedagoško - psihološka literatura
AnneteKast-Zahn: Svako dijete može naučiti pravila, Zagreb:Mozaik knjiga
Moje dijete čini što želi!“ „Moj sin se ponaša nemoguće!“„Moja kći želi da se stalno netko njome bavi!“ Naša djeca često znaju točno kako mogu provesti svoju volju. Kao roditelji znamo reagirati bespomoćno ili iznervirano te tako sve još više pogoršamo.U ovom obnovljenom izdanju svoje uspješnice Annette Kast-Zahn vam pokazuje kako možete s ljubavlju, a u isti mah i dosljedno odgajati svoju djecu od dojenačke dobi do 10 godina. Doznat ćete kako možete uspješno postaviti granice i uspostaviti pametna pravila ponašanja za skladan obiteljski život u kojem se djeca i roditelji međusobno pomažu i poštuju.
Amy Chua: Majka uspjeha - kako sam odgojila pobjednike, Znanje, Zagreb, 2012.
Jeste li čitali Majku uspjeha? Ako niste, svakako je pročitajte. Autorica knjige je Amy Chua, Kineskinja s američkim državljanstvom, sveučilišna profesorica prava na Yaleu, napisala je knjigu o vlastitom pokušaju odgajanja na kineski način. Ova vas knjiga neće ostaviti ravnodušnim, posebice, ako ste roditelj. Autorica analizira i navodi razlike između zapadnog popustljivog odgoja i kineskog odgoja koji djecu uči disciplinu i dosljednosti i vodi uspjehu…
Jörg W. Knoblauch, Johannes Hüger, Marcus Mockler: Kako usmjeriti život, Mozaik knjiga, Zagreb, 2013.
Ovaj autor već je ranije poznat hrvatskoj čitateljskoj publici s knjigama Učenje ne mora biti mučenje i Biti poduzetnik života. Kako usmjeriti život njegovo je treće djelo koje je napisao sa suradnicima. Znamo li doista kamo idemo i kamo bismo željeli ići? Imamo li pregled na svojim životom? Ova nam knjiga nastoji dati smjernice i upute za život kako prepoznati vlastiti smjer…
Ronald D. Davis: Dar disleksije, Alinea, Zagreb, 2001.
Knjiga Dar disleksije napisana je ne samo stručno, nego s puno pozitivnih emocija. Ona predstavlja sintezu teorijskih razmišljanja i praktičnog djelovanja. Knjiga je napisana za stručnjaka, ali i za osobu koja ima disleksiju. Za praktičara - logopeda, učitelja, nastavnika, psihologa, pedagoga, roditelja - ona je djelotvorni priručnik i materijal koji se može prilagoditi svakoj osobi. Istraživač može naći niz postavki za daljnje istraživanje, bilo u vidu hipoteza ili postavki za ponovno potvrđivanje. Knjiga je napisana i prevedena vrlo čitko, stilski izvanredno lijepo, logički jasno i motivirajuće, a stručno na visokoj razini.
(prof. dr. sc. Behlul Brestovci)
Nama, koji u praksi radimo s osobama s disleksijom teško je odrediti pravu terapiju jer je svaka disleksija, kao i osoba, različita. Zato me se knjiga Dar disleksije tako snažno dojmila. Odjednom su mi se u sjećanju pojavili likovi neke djece s kojom sam dugo i mukotrpno radila, a rezultati nisu ni približno odgovarali uloženom trudu niti njihovim sposobnostima i inteligenciji. Jesu li to bila "ta" djeca? Nikada neću biti sigurna; nisam im pružila šansu jer nisam znala to što znam nakon čitanja ove knjige. Sada bolje razumijem tu kombinaciju darovitosti i nesposobnosti, vještina i teškoća, koja me zbunjivala u radu.
(Jadranka Bjelica, prof. logoped)
Jasna Cvetković Lay; Ana Sekulić Majurec: Darovito je, što ću s njim? - Priručnik za odgoj i obrazovanje darovite djece predškolske dobi, Alinea, Zagreb, 2008.
Ova je knjiga idealan spoj znanstvenog i praktičnog. Prikazane su sve relevantne znanstvene spoznaje o značajkama darovite djece, istodobno povezane sa svakodnevnom praksom njihovih odgajatelja. Knjiga će sigurno biti izvrstan priručnik svakom odgajatelju predškolske djece, a može služiti i kao udžbenik studentima predškolskog odgoja, pa i razredne nastave. Bit će također od koristi i psiholozima, pedagozima, socijalnim radnicima kao i ostalim stručnjacima koji se u svom svakodnevnom radu susreću s darovitom djecom, a često ih ne znaju prepoznati niti pomoći njima i njihovim roditeljima.
(prof. dr. sc. Majda Rijavec)
Jasna Cvetković Lay: Darovito je, što ću sa sobom? - Priručnik za obitelj, vrtić i školu, Alinea, Zagreb, 2010.
Kad pročitamo ovu knjigu postajemo svjesni da je riječ o autorici koja ne samo što detaljno poznaje znanstvene aspekte teme o kojoj govori, ne samo da se vidi njezino veliko praktično iskustvo, nego je riječ o osobi koja vrlo dobro poznaje situaciju u našoj i u drugim zemljama, ali ne ostaje samo na poznavanju, nego pokušava nešto i učiniti kako darovita djeca ne bi ostala najzanemarenija skupina u našim vrtićima i školama.
Naime, kolikogod mnogi govore o potrebi rada s darovitom djecom, uspješni primjeri u našoj zemlji još su relativno rijetki. To i ne čudi jer je mali broj odgajatelja i nastavnika educiran za takav rad, a ni s ostalim stručnjacima situacija nije mnogo bolja. Napominjem da je autorica ove knjige jedini obrazovni specijalist za ovo područje u Hrvatskoj, a ovo je zvanje stekla na međunarodnom poslijediplomskom studiju iz područja obrazovanja darovitih u Centru za studij pri Radboud sveučilištu u Nijmegenu u Nizozemskoj. Bilo bi više nego poželjno da broj ovakvih specijalista u našoj zemlji bude veći.
(prof. dr. sc. Majda Rijavec)
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |