preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2"

"ŠTEAM-ajmo2" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Autori projekta su Jasmina Alilović iz Hrvatske i Sladjana Cirica iz Srbije. ŠTEAMajmo2 je projekt kojim bismo željeli, povezati STEM područja s umjetnosti. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost.

CILJEVI:
Istraživanjem, pokusima i kreativnim stvaranjem projekt će poticati učenike na korelaciju STEM područja i umjetnosti. Kompetencije i vještine koje želimo da učenici usvoje sudjelujući u projektu su:
-poticanje znatiželje
-aktivno sudjelovanje
-poticanje kreativnosti
-razvijanje kritičkog mišljenja
-korelacija umjetnosti s STEM predmetima
-razvijanje i poticanje korištenja IKT alata
-poticanje na organizirano i smišljeno provođenje slobodnog vremena
-suradničko učenje
-razvijanje prezentacijskih i komunikacijskih vještina

PROCES RADA:
Nakon predstavljanja škola i upoznavanja, uslijedit će izrada loga i plakata projekta. Obavezna je i zajednička realizacija teme sigurnosti na internetu i etike eTwinninga. Projekt će se provoditi cijelu školsku godinu 2023./2024. kroz nekoliko tematskih cjelina:
STEM i povijest
recikliranje
kodiranje
eksperiment u nastavi
izrada maketa
matematika i mjerne jedinice
umjetnost kroz kulturnu baštinu
digitalno i manualno
STEM i lektira
STEM u kuhinji
obilježavanje značajnih datuma

Svaki partner izabrat će neku od tema, osmisliti uratke i način suradnje te ih postaviti na Twinspace. Po završetku teme osmislit će način prikaza odrađenog i postaviti ga na Twinspace. Moguće je i formiranje timova učenika različitih škola koji će suradnički odrađivati zadanu temu. Održat će se nekoliko webinara i to uvodni za upoznavanje, webinar za planiranje projekta, za evaluaciju projekta te za zatvaranje projekta. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Kroz projekt će partneri razmjenjivati znanja, aktivnosti i iskustva kroz razmjenu fotografija, video i drugih uradaka te surađivati na zadanim temama. Projekt će se diseminirati na mrežnim i Facebook stranicama škole, u medijima, na stručnim skupovima i slično. Provodit će se i evaluacije projekta među učenicima, učiteljima i roditeljima.

NOSITELJI:
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

VREMENIK:
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI:
Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i nižim razredima srednje škole. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijajanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost. Projekt će poticati učenike i na kvalitetno provođenje  slobodnog vremena.

Dan sigurnijeg Interneta u 3.a i 3.b razredu

Svake se godine, drugog dana drugog tjedna u drugom mjesecu, obilježava Dan sigurnijeg Interneta (moto je Zajedno za bolji Internet). I učenici trećih razreda matične škole su različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.3.2 učenik primjereno reagira na svaku opasnost/neugodnost u digitalnome okruženju, štiti svoje i tuđe osobne podatke. Razgovarali su s učiteljicom u kojim se situacijama kako biti siguran i kako se štititi na Internetu, što su osobni podaci i treba li ih dijeliti na Internetu. Odigrali su edukativnu igricu Dabrica Darka otkriva digitalni svijet. U igri, glavni lik je dabrica Darka, koja je razigrana i nestašna, znatiželjna i hrabra, rado se upušta u pustolovine i istražuje, pravi je pokretač i inicijator i nikad joj nije teško pokušati riješiti problem. U igri i rješavanju problema pomažu joj medo Marko i mudra sova. Oni su također i dobro društvo za vježbe rastezanja jer je uz igranje i učenje na računalu važno voditi i brigu o svom zdravlju. Igrica razvija svijest o primjeni digitalne tehnologije u osobnom i profesionalnom životu, posljedicama njezine primjene te pravima i odgovornostima digitalnog građanina. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online".




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 6. 2. 2024.


Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1747410
Danas: 4

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju