eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2"
"ŠTEAM-ajmo2" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Autori projekta su Jasmina Alilović iz Hrvatske i Sladjana Cirica iz Srbije. ŠTEAMajmo2 je projekt kojim bismo željeli, povezati STEM područja s umjetnosti. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost.
CILJEVI:
Istraživanjem, pokusima i kreativnim stvaranjem projekt će poticati učenike na korelaciju STEM područja i umjetnosti. Kompetencije i vještine koje želimo da učenici usvoje sudjelujući u projektu su:
-poticanje znatiželje
-aktivno sudjelovanje
-poticanje kreativnosti
-razvijanje kritičkog mišljenja
-korelacija umjetnosti s STEM predmetima
-razvijanje i poticanje korištenja IKT alata
-poticanje na organizirano i smišljeno provođenje slobodnog vremena
-suradničko učenje
-razvijanje prezentacijskih i komunikacijskih vještina
PROCES RADA:
Nakon predstavljanja škola i upoznavanja, uslijedit će izrada loga i plakata projekta. Obavezna je i zajednička realizacija teme sigurnosti na internetu i etike eTwinninga. Projekt će se provoditi cijelu školsku godinu 2023./2024. kroz nekoliko tematskih cjelina:
STEM i povijest
recikliranje
kodiranje
eksperiment u nastavi
izrada maketa
matematika i mjerne jedinice
umjetnost kroz kulturnu baštinu
digitalno i manualno
STEM i lektira
STEM u kuhinji
obilježavanje značajnih datuma
Svaki partner izabrat će neku od tema, osmisliti uratke i način suradnje te ih postaviti na Twinspace. Po završetku teme osmislit će način prikaza odrađenog i postaviti ga na Twinspace. Moguće je i formiranje timova učenika različitih škola koji će suradnički odrađivati zadanu temu. Održat će se nekoliko webinara i to uvodni za upoznavanje, webinar za planiranje projekta, za evaluaciju projekta te za zatvaranje projekta. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Kroz projekt će partneri razmjenjivati znanja, aktivnosti i iskustva kroz razmjenu fotografija, video i drugih uradaka te surađivati na zadanim temama. Projekt će se diseminirati na mrežnim i Facebook stranicama škole, u medijima, na stručnim skupovima i slično. Provodit će se i evaluacije projekta među učenicima, učiteljima i roditeljima.
NOSITELJI:
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
VREMENIK:
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI:
Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i nižim razredima srednje škole. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijajanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost. Projekt će poticati učenike i na kvalitetno provođenje slobodnog vremena.
ponosni smo što je naš prijedlog loga odabran kao službeni logo eTwinning projekta
Predstavljanje sudionika eTwinning projekta
Kao i na početku svakog eTwinning projekta, i u ovom smo0 krenuli s predstavljanjem škole, učenika i voditelja projekta u školi. Na Padlet ploču smo se upisali i mi, sudionici projekta ŠTEAM-ajmo 2.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |