preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "ŠTEAM-ajmo 2"

"ŠTEAM-ajmo2" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. Autori projekta su Jasmina Alilović iz Hrvatske i Sladjana Cirica iz Srbije. ŠTEAMajmo2 je projekt kojim bismo željeli, povezati STEM područja s umjetnosti. Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i srednjoj školi. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost.

CILJEVI:
Istraživanjem, pokusima i kreativnim stvaranjem projekt će poticati učenike na korelaciju STEM područja i umjetnosti. Kompetencije i vještine koje želimo da učenici usvoje sudjelujući u projektu su:
-poticanje znatiželje
-aktivno sudjelovanje
-poticanje kreativnosti
-razvijanje kritičkog mišljenja
-korelacija umjetnosti s STEM predmetima
-razvijanje i poticanje korištenja IKT alata
-poticanje na organizirano i smišljeno provođenje slobodnog vremena
-suradničko učenje
-razvijanje prezentacijskih i komunikacijskih vještina

PROCES RADA:
Nakon predstavljanja škola i upoznavanja, uslijedit će izrada loga i plakata projekta. Obavezna je i zajednička realizacija teme sigurnosti na internetu i etike eTwinninga. Projekt će se provoditi cijelu školsku godinu 2023./2024. kroz nekoliko tematskih cjelina:
STEM i povijest
recikliranje
kodiranje
eksperiment u nastavi
izrada maketa
matematika i mjerne jedinice
umjetnost kroz kulturnu baštinu
digitalno i manualno
STEM i lektira
STEM u kuhinji
obilježavanje značajnih datuma

Svaki partner izabrat će neku od tema, osmisliti uratke i način suradnje te ih postaviti na Twinspace. Po završetku teme osmislit će način prikaza odrađenog i postaviti ga na Twinspace. Moguće je i formiranje timova učenika različitih škola koji će suradnički odrađivati zadanu temu. Održat će se nekoliko webinara i to uvodni za upoznavanje, webinar za planiranje projekta, za evaluaciju projekta te za zatvaranje projekta. Za potrebe projekta formirat će se Facebook grupa u kojoj će partneri međusobno komunicirati i razmjenjivati ideje. Kroz projekt će partneri razmjenjivati znanja, aktivnosti i iskustva kroz razmjenu fotografija, video i drugih uradaka te surađivati na zadanim temama. Projekt će se diseminirati na mrežnim i Facebook stranicama škole, u medijima, na stručnim skupovima i slično. Provodit će se i evaluacije projekta među učenicima, učiteljima i roditeljima.

NOSITELJI:
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

VREMENIK:
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI:
Kroz istraživanje i kreativnost, projekt će poboljšati usvojenost ishoda u predmetnim kurikulumima STEM predmeta i međupredmetnim temama u osnovnoj i nižim razredima srednje škole. Nizom aktivnosti projekt potiče razvijajanje kritičkog mišljenja, kreativno razmišljanje i usvajanje vještine rješavanja problema. Aktivno učenje u STEAM područjima potiče inovativnost, maštu i kreativnost učenika te primjenu naučenog, timski rad, suradnju i prilagodljivost te društvenu i kulturnu osviještenost. Projekt će poticati učenike i na kvalitetno provođenje  slobodnog vremena.


ponosni smo što je naš prijedlog loga odabran kao službeni logo eTwinning projekta

Dan sigurnijeg Interneta u 6.a i 6.b razredu

Ove su godine učenici 6.a i 6.b razreda obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. 


 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 6. 2. 2024.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1813897
Danas: 358

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju