Mapa procedura za 2014. godinu
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(21.4.2015.)
Izmjene i dopune statuta OŠ Hugo Badalić
(26.11.2015.)
Katalog informacija OŠ Hugo Badalić
Pravilnik o pravu na pristup informacijama
Obrazac- zahtjev za pristup informacijama
Školski kurikulum šk. godina 2018/19.
Godišnji plan i program šk. godina 2018/2019.
Školski preventivni program 2018./2019.
Popis udžbenika za školsku godinu 2018./2019.
Pravilnik o kriterijima za izricanje pedagoških mjera
Kalendar za šk. godinu 2018./2019.
Vremenik natjecanja šk. godina 2018./2019.
Raspored informativnih razgovora i roditeljskih sastanaka u šk. godini 2018./2019.
CODING ADVENTURE
Coding adventure je jednogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju (za sada) škole iz Hrvatske, Italije, Turske, Rumunjske, Ujedinjenog kraljevstva i Srbije. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učitelj iz Turske Cem Moran. Projekt uključuje upoznavanje škola partnera i država iz kojih dolaze, razmjenu ideja i programiranja (priče, igrice,....) u Scratch-u. Škole partneri će tijekom projekta svoje uratke prikazati na twinspace-u.
CILJEVI PROJEKTA:
- naučiti osnove programiranja,
- omogućiti našim učenicima da se izraze u pisanom obliku,
- razumijevanje vrijednosti obrazovanja,
- omogućiti pripovijedanje pomoću programa,
- aktivno korištenje web 2.0 alata tijekom projekta,
- diseminacija projekta,
- stjecanje i jačanje koncepata tima, odgovornosti, suradnje, dijeljenja, uvažavanja i povjerenja među učenicima.
RADNI POSTUPAK:
listopad/studeni: upoznavanje partnera projekta, promocija škole, upoznavanje sa Scratch-om,
prosinac: odabir postera za projekt, algoritamski trening i uvod u code.org, škole će se pridružiti aktivnosti Hour of Code, upoznavanje sa zastavama država partnera i njihova značenja, programiranje priče sa Scratch-om
siječanj: predstaviti važnu osobu svoje države, programiranje,
veljača: države partneri programiraju dječje igre u Scratch-u,
ožujak: promicanje hrane u državama partnerima, programiranje
travanj: škole partneri programiraju igru u Scratch-u, dijeljenje sadržaja na zajedničkom blogu
OČEKIVANI REZULTATI
Očekivani rezultati su da učenici svladaju kodiranje 21. stoljeća. Učenici uče programiratii pisati priče. Istodobno uče o različitim kulturama. Kultura je bolji način da učenici učine zabavno obrazovanje.
Logo eTwinning projekta Coding adventure
Dragi čitatelji, ponosni smo što su projektni partneri iz šest zemalja odabrali jedan od naših prijedloga za službeni logo eTwinning projekta Coding adventure. Uskoro ćemo Vas izvijestiti i o dosadašnjim aktivnostima u projektu.
:: opširnije ::Prve aktivnosti u eTwinning projektu Coding adventure
Započele su aktivnosti i na eTwinning projektu Coding adventure. Na dodatnoj nastavi informatike, ulogu učitelja preuzeo je učenik 6.b razreda, Bruno Vučić, koji je kao vrsni poznavatelj programskog jezika, upoznao svoje vršnjake s osnovama programiranja u Scratch-u.
:: opširnije ::Novi eTwinning projekt Coding adventure
Potaknuti uspjehom s prethodim projektima, odlučili smo se uključiti u novi eTwinningov projekt Coding adventure. Coding adventure je jednogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju škole iz Hrvatske, Italije, Turske, Rumunjske, Ujedinjenog kraljevstva i Srbije. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učitelj iz Turske Cem Moran. Projekt uključuje upoznavanje škola partnera i država iz kojih dolaze, razmjenu ideja i programiranja (priče, igrice,....) u Scratch-u. Škole partneri će tijekom projekta svoje uratke prikazati na twinspace-u.
:: opširnije ::« Siječanj 2019 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |