CODING ADVENTURE
Coding adventure je jednogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju (za sada) škole iz Hrvatske, Italije, Turske, Rumunjske, Ujedinjenog kraljevstva i Srbije. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učitelj iz Turske Cem Moran. Projekt uključuje upoznavanje škola partnera i država iz kojih dolaze, razmjenu ideja i programiranja (priče, igrice,....) u Scratch-u. Škole partneri će tijekom projekta svoje uratke prikazati na twinspace-u.
CILJEVI PROJEKTA:
- naučiti osnove programiranja,
- omogućiti našim učenicima da se izraze u pisanom obliku,
- razumijevanje vrijednosti obrazovanja,
- omogućiti pripovijedanje pomoću programa,
- aktivno korištenje web 2.0 alata tijekom projekta,
- diseminacija projekta,
- stjecanje i jačanje koncepata tima, odgovornosti, suradnje, dijeljenja, uvažavanja i povjerenja među učenicima.
RADNI POSTUPAK:
listopad/studeni: upoznavanje partnera projekta, promocija škole, upoznavanje sa Scratch-om,
prosinac: odabir postera za projekt, algoritamski trening i uvod u code.org, škole će se pridružiti aktivnosti Hour of Code, upoznavanje sa zastavama država partnera i njihova značenja, programiranje priče sa Scratch-om
siječanj: predstaviti važnu osobu svoje države, programiranje,
veljača: države partneri programiraju dječje igre u Scratch-u,
ožujak: promicanje hrane u državama partnerima, programiranje
travanj: škole partneri programiraju igru u Scratch-u, dijeljenje sadržaja na zajedničkom blogu
OČEKIVANI REZULTATI
Očekivani rezultati su da učenici svladaju kodiranje 21. stoljeća. Učenici uče programiratii pisati priče. Istodobno uče o različitim kulturama. Kultura je bolji način da učenici učine zabavno obrazovanje.
Dan sigurnijeg Interneta 2019.
Svake godine drugog dana drugog tjedna drugog mjeseca u godini, uz potporu Europske Komisije, organizira se Dan sigurnijeg Interneta (ove godine pod motom "Zajedno za bolji Internet") čiji je cilj promicanje sigurnije i odgovornije upotrebe online tehnologije, posebice među djecom i mladima. I u nastavi informatike u našoj smo školi obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Petaši su na uvodu odradili anketu o njihovoj sigurnosti na Internetu, upoznali se s osnovama sigurnosti na Internetu, odigrali igrice potrage za blagom odgovarajući na pitanja vezana za sigurnost na Internetu, te im je svima podijeljena HAKOM-ova brošura "Kako se zaštititi u svijetu Interneta i mobilnih telefona". Učenici šestih razreda su se upoznali s digitalnim tragovima na Internetu, tražili svoje digitalne tragove te u online alatu Wordart izradili digitalni trag s pojmovima vezanim za sigurnost na Internetu. Sedmaši pri ponavljanju nastavnih sadržaja izrade i oblikovanja HTML datoteka izrađuju web stranicu koja sadrži poruke vršnjacima, video-isječke i fotografije o sigurnosti na Internetu. Učenici osmih razreda su izrađivali zajednički digitalni sadržaj (kviz) o elektroničkom nasilju na platformi Office 365 u aplikaciji Forms. Svi su razredi pogledali edukativne kratke video-isječke o elektroničkom nasilju. Pridružili smo se i eTwinning događaju SID 2019 (Safer Internet Day 2019.).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |