Učenici svakodnevno koriste ICT i društvene medije, to također znači da moraju biti svjesni internetskih problema i rizika te moramo promicati odgovarajuću i odgovornu upotrebu modernih tehnologija iz škola i kod kuće. Projekt želi učenike osvijestiti kako zlonamjerni softver, internetska zlostavljanja, nesigurnost mreže, pregledavanje web stranica... mogu utjecati na njih te potražiti alate koji će im pružiti sigurnu internetsku komunikaciju. Osim toga, surađivat će s učenicima iz drugih zemalja, tako da će razviti specifična znanja i vještine koristeći ICT, dok će istovremeno upoznati kulturu drugih učenika i sticati nova poznanstva. U projektu će koristiti engleski i španjolski jezik za razvoj njihovih jezičnih vještina. Želimo da se naši učenici usredotoče na projekt na pozitivan način, svjesni rizika internetske komunikacije, ali i sposobni surađivati na idejama i rješenjima kako bi se borili s mogućim opasnostima. U projektu sudjeluju škole iz Njemačke, Grčke, Portugala, Turske, Španjolske i Hrvatske.
CILJEVI:
- razvijati kritičko mišljenje našeg učenika
- komunicirati i surađivati s učenicima sudionicima projekta
- razmjenjivati ideje i informacije o e-sigurnosti pomoću različitih digitalnih alata
- razvijati suradnju, radeći kao dio tima sa sličnim ciljevima, otvoreni i u skladu s idejama drugih ljudi
- razviti komunikacijske i jezične vještine na stranom jeziku (engleski/španjolski)
- razvijati digitalne kompetencije
- primijeniti e-sigurnost svakodnevno u školi
- saznati što druge škole radi za sprečavanje digitalnih rizika
- razvijati vještine sigurnosti u digitalnom svijetu
NOSITELJI:
koordinator projekta: Kristina Krtalić
VREMENIK:
- tijekom šk. godine 2019./2020.
NAČIN REALIZACIJE:
- prosinac 2019. - početni dogovori s partnerima početni rad na TwinSpace-u
- prosinac 2019. - predstavljanje projektnih partnera (njihov grad, škola, njihova zemlja)
- prosinac 2019. - uređivanje vremenske trake, procjena i okvira za komunikaciju, dijeljenje božićnih čestitki
- siječanj 2020. - predstavljamo teme projekta
- siječanj 2020. - izrada logotipa projekta i glasovanje za najbolje
- siječanj 2020. - izrada skupina učenika iz različith država sudionica projekta i odabir istraživačkih tema
- siječanj 2020. - učenici raspravljaju o različitim temama za razmjenu znanja i ideja
- 11. veljače 2020. - Obilježavanje Dana sigurnijeg interneta na našem kalendaru
- veljača-ožujak 2020. - suradnja skupina učenika iz različith država sudionica projekta stvaranjem videozapisa i infografike za dijeljenje s drugim tinejdžerima na njihovim školskim web stranicama, društvenim mrežama i Internetu
- ožujka-travanj - evaluacija projekta, publikacija stvorenih proizvoda (školske novine/časopisi, školske web stranice, lokalni tisak…)
OČEKIVANI REZULTATI
- dijeliti aktivnosti na TwinSpace
- izraditi različite digitalne sadržaje (kratke videozapise, infografike,...) o eSafety
Dan sigurnijeg Interneta 2020. u šestim razredima
Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |