preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Code with AI"

"Code with AI" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Portugala, Albanije, Španjolske, Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učiteljica iz Turske Figen Eğin. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja.

CILJEVI:
- poboljšanje vještina računalnog razmišljanja
- poboljšanje vještina kodiranja
- učenje umjetne inteligencije
- poboljšanje suradničkih vještina rada
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgajanje pojedinaca koji poštuju različite kulture

- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država (Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske)
- razviti računalne vještine razmišljanja kao što su logika, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, rješavanje problema
- učinkovito i sigurno korištenje informacijskim i komunikacijskim tehnologijama
- poboljšanje vještine komunikacije i suradnje kroz rad s projektnim partnerima

NOSITELJI:
- koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

NAČIN REALIZACIJE:
- EU Code Week
- izrada aktivnosti na https://legacy.madewithcode.com/project/robots
- dizajniranje projektnih plakata pomoću postermywall.com, canva.com
- učenje umjetne inteligencije s mBlock
- Hour of Code
- učenje šta je umjetna inteligencija
- dizajniranje plakata o umjetnoj inteligenciji
- prezentacija grada pomoću e-knjige
- algoritmi učenja s https://www.codeavengers.com/algorithms/0#1.1
- Dan sigurnijeg Interneta

- izrada aktivnosti na https://beinternetawesome.withgoogle.com/en_us/interland
- učenje umjetne inteligencije pomoću machinelearningforkids.co.uk
- potraga za blagom
 - programiranje pametnog robota


VREMENIK:
- tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI:
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju, programirati (koristiti Scratch, mBlock)
- naučiti surađivati ​​s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- izradit će e-knjigu i web stranicu
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika

Dan sigurnijeg Interneta 2022. u četvrtim razredima

Ove su godine, po drugi put u informatičkoj učionici, učenici četvrtih razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Učenici su na listiću određivali koje od navedenih aktivnosti nisu sigurne, za koje je aktivnosti potreban oprez te koje su aktivnosti na Internetu dopuštene. Nakon završenog zadatka, učenici su argumetirali zašto su pojedinu aktivnost postavili u određenu kategoriji (obojili jednom od tri boje). Odigrali su igru Budi Internet genijalac te su tijekom igre morali zapamtiti tri pravila za siguran rad na Internetu. Tri su pravila iz igrice morali upisati u obliku savjeta svojim vršnjacima na listić te ga ukrasiti. Učenici su riješili kviz Ne treba sve podijeliti, kviz Dobri i loši digitalni tragovi, te s učiteljicom kao moderatorom odigrali kviz Jeste li znali?. Sve provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Click smart with dart".


 



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 11. 2. 2022.


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1740733
Danas: 2

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju