eTwinning projekt "eSafety first"
"eSafety first" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Poljske, Grčke, Turske, Italije, Rumunjske i Hrvatske. Cilj projekta je upoznati učenike sa sigurnim korištenjem Interneta i podići svijest o pitanjima etike i sigurnosti. U tu svrhu učenici će biti izloženi raznim hipotetskim slučajevima kako bi uočili potencijalne opasnosti i razvili strategije za iskorištavanje utjecaja mogućih posljedica. Rezultat bi bio vođenje evidencije stavova improviziranih tijekom cijelog postupka i stvaranje skupa pravila kako bi se osigurala sigurna internetska navigacija.
CILJEVI
- izlaganje razvijajućih kontrolnih popisa kako bi se osigurala sigurnost tijekom navigacije Internetom, iskorištavanje negativnih učinaka upotrebe interneta
Jezični ciljevi: usvajanje specifičnog rječnika povezanog s raznim internetskim žargonima
Ciljevi komunikacije: poboljšanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku
Kulturni ciljevi: znanje drugih zemalja i njihov mentalitet prema pitanjima internetske sigurnosti
Uz to, želimo razviti sljedeće vještine:
1. vještina suradničkog učenja
2. sposobnost komunikacije s učenicima na njihovom jeziku, učenjem nekih ključnih fraza
3. samopouzdanje u korištenju stranog jezika u komunikaciji u stvarnom vremenu,
4. realizirati projekt u određenom roku, utvrđivanjem zadataka, prioriteta i vremenskih okvira
5. sposobnost slanja rezultata projekta kroz mnoge oblike komunikacije
RADNI POSTUPAK
Učenici će dobiti priliku da odaberu pregovarajući sa svojim vršnjacima na potencijalni slučaj na koji će se usredotočiti tijekom cijelog projekta.
Krajem listopada - studenog 2022: prve razmjene učenika: prezentacija sebe, razmjena informacija o svojoj školi i gradu
Prosinac 2022: učenici će istraživati pitanja digitalne slave koja proizlaze iz korisničkih profila i postova
Siječanj 2023: učenici će istraživati utjecaj društvenih mreža na njihov život i potencijalne opasnosti s kojima su se susretali tijekom njihove upotrebe
Veljača 2023: učenici će biti izloženi raznim člancima kako bi procijenili sadržaj i razvili popis pravila za provjeru valjanosti
Ožujak 2023: učenici će biti izloženi raznim prodavaonicama kako bi uočili najjeftiniji proizvod i procijenili sigurnost načina plaćanja
Travanj 2023: učenici će biti izloženi raznim internetskim izvorima kako bi procijenili stupanj objektivnosti koji se u njima nalazi
NOSITELJI
koordinator projekta: Kristina Krtalić
OČEKIVANI REZULTATI
Cilj projekta je upoznati učenike s načinima vrednovanja njihove povezanosti s internetom, tj. društveni mediji, stjecanje informacija, procjena i vrednovanje informacija. Kroz ovaj proces učenici će naučiti surađivati kako bi proizveli određene rezultate. Štoviše, usporedit će rezultate svojih partnera. Kao rezultat, steći će znanje o raznim tehnikama vrednovanja koje koriste kolege studenti u njihovoj zemlji, kao i drugim europskim zemljama, te o širokom spektru iskustvenih i osobnih priča povezanih s njima. Uz to, učenici će naučiti biti izjednačeni sa svojim stranim vršnjacima i, unutar učionice, uspostaviti prva dragocjena pravila za zajednički život u harmoniji. Konačno, cilj nam je proizvesti materijale koje druge škole širom EU mogu koristiti kao izvore vodiča za sigurnost na internetu. To može obuhvaćati besplatne mrežne izvore, tj. Google Prezentacije, Google obrasci, Padlet, Thinglink, stripovi, plakati, oblaci s riječima, itd.
European Quality Label za eTwinning projekt "eSafety first"
Ovih smo dana primili još jedno priznanje za provedeni eTwinning projekt "eSafety first" Europsku oznaku kvalitete (European Quality Label). U projektu su sudjelovale škole iz Poljske, Grčke, Turske, Italije, Rumunjske i Hrvatske. Cilj projekta bio je upoznati učenike sa sigurnim korištenjem Interneta i podići svijest o pitanjima etike i sigurnosti. Autorice su projekta bile učiteljice Aneta Wilk iz Poljske i Evaggelia Sariggoli iz Grčke, a voditeljica projekta u našoj školi učiteljica informatike Kristina Krtalić. Priznanje znači da je rad naših učenika i naše škole prepoznat na najvišoj europskoj razini.
:: opširnije ::Nacionalna oznaka kvalitete za projekt "eSafety first"
Naš je jednogodišnji međunarodni eTwinning projekt eSafety first završio. Stigla je potvrda da je projekt nagrađen nacionalnom oznakom kvalitete (National Quality Label)."eSafety first" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Poljske, Grčke, Turske, Italije, Rumunjske i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Aneta Wilk iz Poljske i Evaggelia Sariggoli iz Grćke, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Cilj je projekta bio upoznati učenike sa sigurnim korištenjem Interneta i podići svijest o pitanjima etike i sigurnosti.
:: opširnije ::Dani medijske pismenosti
Održani su 6. Dani medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja. Održavaju se od 24. do 30. travnja 2023., s aktivnostima i u tjednima prije i poslije toga. Naša školska knjižnica tradicionalno je uključena primjerenim predavanjima za učenike PN i RN. "In medij(as) res" tema je ovogodišnjeg predavanja s elementima radionice, kao i "Pametno s pametnim tehnologijama, " sa zaključkom kako su knjige još uvijek najpouzdaniji suputnik u učenju.
:: opširnije ::Izrada web stranica o govoru mržnje na Internetu i krađi identiteta
Na nastavi informatike u sedmim razredima izrađivali smo web stranice naredbama HTML jezika o govoru mržnje na Internetu i krađi identiteta. Koristili smo naredbe koje smo naučili - oblikovanje teksta, umetanje slike, oblikovanje pozadine web stranice, umetanje videozapisa i poveznica. Pogledajte primjere web stranica u nastavku.
Digitalna ovisnost
Danas je, u organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje, održan međužupanijski stručni skup s uvijek aktualnom temom Digitalna ovisnost. Stručni je skup omogučio saznati kako prepoznati digitalno ovisnog učenika, kako pružati podršku te kroz radionice na nastavnim satima informatike; razvijati svijest o kreativnom korištenju digitalnih alata.
:: opširnije ::Dan ružičastih majica
Jučer je našu školu preplavila ružičasta boja!
Učenici 3. razreda područne škole družili su se sa socijalnim radnicama Hrvatskog zavoda za socijalni rad Ines Koropatnicki i Vedranom Jelić, socijalnim radnicama Kuće sretnih ciglica Gabrijelom Čuljak i Stjepanom Plivelić i policijskom službenicom Irenom Held uz čiju pomoć su osmislili načine na koje mogu širiti pozitivnu energiju, prijateljstvo i dobra djela.
I ostali razredi pridružili su se obilježavanju Dana ružičastih majica kroz različite aktivnosti, izradu majica i slanje poruka prijateljstva, a odijevanjem u ružičaste majice naši učenici i djelatnici zajednički su poručili: „Stop nasilju!“.
Budite hrabri i recite NE nasilju, jer prijateljstvo svima odlično stoji!
U galeriji potražite fotografije!
Aktivnosti eTwinning projekta "eSafety first" na portalu skole.hr
Dragi čitatelji, dio provedenih aktivnosti u sklopu jednogodišnjeg međunarodnog eTwinning projekta eSafety first, a povodom Dana sigurnijeg Interenta, prikazane su na online portalu skole.hr. Cijeli članak pročitajte na portalu.
:: opširnije ::Najbolji tragači u online potrazi za blagom (Dan sigurnijeg Interneta 2023.)
Učenici su sedmih i osmih razreda matične škole, povodom Dana sigurnijeg Interneta 2023., sudjelovali u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Potraga je bila organizirana u obliku kviza s 20 pitanja i zadataka. U potrazi je sudjelovao 2471 učenik osnovnih i srednjih škola iz cijele Hrvatske. Naše su učenice Lucija Funarić, 7.a i Tea Krnić, 7.a među 73 učenika koji su ostvarili maksimalni rezultat u online potrazi u Republici Hrvatskoj. Čestitke!
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u osmim razredima
Učenici 8.a i 8.b razreda, obilježavanjem Dana sigurnijeg Interneta, učili su o lažnim vijestima u sklopu kritičke procjene informacija na Internetu. Sadržaji su vezani za ishod A.8.1. učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). Učenici su na primjerima saznali kako i zašto nastaju lažne vijesti, kako prepoznati lažnu vijest. Učenici su dobili zadatke da na Padlet ploči postave izrade primjer lažne vijesti, istraže koja se lažna vijest smatra prvom takvom, pokušaju pronaći lažnu vijest,... Učenici su sudjelovali i u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u sedmim razredima
Sadržaji obilježavanja Dana sigurnijeg Interneta u 7.a i 7.b razredu vezani su za ishod D.7.2 demonstrira i argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na internetu i njihova brzog širenja te primjenjuje pravila odgovornoga ponašanja. Učenici su kroz kratku vježbu saznali kako dijeljenje sadržaja može izmaknuti kontroli, podsjetili se pravila ponašanja na Internetu kroz deset Internetskih zapovijedi, komentirali kratke vido-isječke Think before you accept, Think before you share, Think before you send, te Lijepa riječ, treba nam lijepa riječ. Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac (pažljiva planina - dijeli pažljivo) koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Pažljiva planina mjesto je na kojem se svi okupljaju i druže. Međutim, moraš paziti što ćeš dijeliti i s kime. Informacije putuju brzinom svjetlosti, a među Internautima koje znaš postoji jedan uljez – Brbljavac koji sa svima dijeli baš sve. Dijeljenje sadržaja na internetu – pazi s kime dijeliš podatke: širenje i dijeljenje podataka – što se smije a što ne smije dijeliti, digitalni trag – svoj i tuđi te posljedice pretjeranog dijeljenja informacija. Učenici su sudjelovali i u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u šestim razredima
Ove su godine učenici 6.a i 6.b razreda obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u petim razredima
Ove su godine učenici 5.a i 5.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Petaši su danas naučili koji su osobni podaci i da ih ne treba dijeliti s drugima. Odigrali su kviz o prepoznavanju osobnih podataka. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Potom su pokušali stvoriti jaku lozinku slijedeći upute (smisliti jednu rečenicu koju će lako zapamititi, izdvojiti prva slova svake riječi u toj rečenici, zamijeniti dva ili više slova brojevima, dodati dva ili više simbola), te su čitav postupak postavili na ploču Digipad. Zaključili su i to da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti! Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u četvrtim razredima
Ove su godine učenici 4.a i 4.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod D.4.1 istražuje ograničenja uporabe računalne tehnologije te primjenjuje upute za očuvanje zdravlja i sigurnost pri radu s računalom Učenici su na listiću određivali koje od navedenih aktivnosti nisu sigurne, za koje je aktivnosti potreban oprez te koje su aktivnosti na Internetu dopuštene. Nakon završenog zadatka, učenici su argumetirali zašto su pojedinu aktivnost postavili u određenu kategoriji (obojili jednom od tri boje). Odigrali su igru Budi Internet genijalac te su tijekom igre morali zapamtiti tri pravila za siguran rad na Internetu. Učenici su uspješno odigrali i igru Dabrica Darka zna se pristojno ponašati i na Internetu. Dabrica nastavlja svoj put (prvi su dio igrice učenici igrali prošle šk. godine) te dolazi do brane koju treba zatvoriti točnim odgovaranjem na pitanja o pristojnom i primjerenom ponašanju na internetu, zaštiti računala i podataka, pravilnom sjedenju za računalom, itd. Tri su pravila iz igrice morali upisati u obliku savjeta svojim vršnjacima na listić te ga ukrasiti. Učenici su riješili kviz Ne treba sve podijeliti, kviz Dobri i loši digitalni tragovi. Sve provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u šestim razredima
Ove su godine učenici 6.a i 6.b razreda obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u petim razredima
Ove su godine učenici 5.a i 5.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Petaši su danas naučili koji su osobni podaci i da ih ne treba dijeliti s drugima. Odigrali su kviz o prepoznavanju osobnih podataka. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Potom su pokušali stvoriti jaku lozinku slijedeći upute (smisliti jednu rečenicu koju će lako zapamititi, izdvojiti prva slova svake riječi u toj rečenici, zamijeniti dva ili više slova brojevima, dodati dva ili više simbola), te su čitav postupak postavili na ploču Digipad. Zaključili su i to da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti! Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u osmim razredima
Učenici 8.a i 8.b razreda, obilježavanjem Dana sigurnijeg Interneta, učili su o lažnim vijestima u sklopu kritičke procjene informacija na Internetu. Sadržaji su vezani za ishod A.8.1. učenik kritički procjenjuje točnost, učestalost, relevantnost i pouzdanost informacija i njihovih izvora (znati izvući najbolje iz bogate ponude informacijskih i obrazovnih portala, enciklopedija, knjižnica i obrazovnih računalnih programa). Učenici su na primjerima saznali kako i zašto nastaju lažne vijesti, kako prepoznati lažnu vijest. Učenici su dobili zadatke da na Padlet ploči postave izrade primjer lažne vijesti, istraže koja se lažna vijest smatra prvom takvom, pokušaju pronaći lažnu vijest,... Učenici su sudjelovali i u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u četvrtim razredima
Ove su godine učenici 4.a i 4.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod D.4.1 istražuje ograničenja uporabe računalne tehnologije te primjenjuje upute za očuvanje zdravlja i sigurnost pri radu s računalom Učenici su na listiću određivali koje od navedenih aktivnosti nisu sigurne, za koje je aktivnosti potreban oprez te koje su aktivnosti na Internetu dopuštene. Nakon završenog zadatka, učenici su argumetirali zašto su pojedinu aktivnost postavili u određenu kategoriji (obojili jednom od tri boje). Odigrali su igru Budi Internet genijalac te su tijekom igre morali zapamtiti tri pravila za siguran rad na Internetu. Učenici su uspješno odigrali i igru Dabrica Darka zna se pristojno ponašati i na Internetu. Dabrica nastavlja svoj put (prvi su dio igrice učenici igrali prošle šk. godine) te dolazi do brane koju treba zatvoriti točnim odgovaranjem na pitanja o pristojnom i primjerenom ponašanju na internetu, zaštiti računala i podataka, pravilnom sjedenju za računalom, itd. Tri su pravila iz igrice morali upisati u obliku savjeta svojim vršnjacima na listić te ga ukrasiti. Učenici su riješili kviz Ne treba sve podijeliti, kviz Dobri i loši digitalni tragovi. Sve provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023. u sedmim razredima
Sadržaji obilježavanja Dana sigurnijeg Interneta u 7.a i 7.b razredu vezani su za ishod D.7.2 demonstrira i argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na internetu i njihova brzog širenja te primjenjuje pravila odgovornoga ponašanja. Učenici su kroz kratku vježbu saznali kako dijeljenje sadržaja može izmaknuti kontroli, podsjetili se pravila ponašanja na Internetu kroz deset Internetskih zapovijedi, komentirali kratke vido-isječke Think before you accept, Think before you share, Think before you send, te Lijepa riječ, treba nam lijepa riječ. Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac (pažljiva planina - dijeli pažljivo) koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Pažljiva planina mjesto je na kojem se svi okupljaju i druže. Međutim, moraš paziti što ćeš dijeliti i s kime. Informacije putuju brzinom svjetlosti, a među Internautima koje znaš postoji jedan uljez – Brbljavac koji sa svima dijeli baš sve. Dijeljenje sadržaja na internetu – pazi s kime dijeliš podatke: širenje i dijeljenje podataka – što se smije a što ne smije dijeliti, digitalni trag – svoj i tuđi te posljedice pretjeranog dijeljenja informacija. Učenici su sudjelovali i u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
:: opširnije ::Online konferencija Potraga za boljim Internetom
Naša se učiteljica informatike pridružila online konferenciji "Potraga za boljim internetom" koja je održana danas, 7. veljače 2023., povodom Dana sigurnijeg interneta, kako bi učitelji zajednički poslali snažniju poruku o važnosti prevencije elektroničkog nasilja, stvaranja sigurnog virtualnog okružja te dostupnosti kvalitetnih internetskih sadržaja za djecu i mlade. Konferenciju "Potraga za boljim internetom" organiziraju udruga "Suradnici u učenju", CARNET i Nacionalni CERT s partnerima: Agencijom za zaštitu osobnih podataka, Agencijom za elektroničke medije, Hrabrim telefonom, Pravobraniteljicom za djecu, Hrvatskom regulatornom agencijom za mrežne djelatnosti, portalom Medijska pismenost, Agencijom za mobilnost i programe Europske unije, Agencijom za odgoj i obrazovanje, CroAI udrugom, školama partnerima Budi internet genijalac projekta, Oracleom, Microsoftom i Googleom.
:: opširnije ::Primjena mjera zaštite pojedinca i podataka u digitalnom okruženju za hrabre
U sklopu Dana sigurnijeg Interneta učiteljica informatike je sudjelovala u edukaciji pod nazivom Primjena mjera zaštite pojedinca i podataka u digitalnom okruženju za hrabre koji je organizirao CARNetu sklopu projekta eškole. Učiteljica je saznala o važnosti održavanja kibernetičke higijene u svrhu zaštite pojedinca i podataka u digitalnom okruženju te o naprednim metodama zaštite digitalnih podataka.
:: opširnije ::Koja je cijena jednog like-a?
Naša se učiteljica informatike pridružila online konferenciji "Kolika je cijena jednog like-a?" putem Zoom platforme, koja je održana danas, 7. veljače 2023., povodom Dana sigurnijeg interneta. Ova aktivnost se organizira u sklopu projekta Ne(t)ko – program prevencije nasilja nad i među mladima.
:: opširnije ::Dan sigurnijeg Interneta 2023.
Danas, u utorak, 7. veljače 2023., obilježavamo Dan sigurnijeg interneta (SID) – godišnju vodeću kampanju za podizanje svijesti o važnosti sigurnosti na Internetu. S temom „Zajedno za bolji Internet“, današnji dan poziva sve dionike da se udruže kako bi internet učinili sigurnijim i boljim mjestom za sve, a posebno za djecu i mlade. Ova je godina posebna i po tome jer se obilježava 20. obljetnica ovog međunarodnog dana, a proslave će se ponovno održati diljem svijeta, pa tako i u našoj školi (u sklopu međunarodnog eTwinning projekta eSafety first). Tijekom posljednjih dvadeset godina, Dan sigurnijeg interneta izrastao je iz inicijative EU-a u istinski globalnu proslavu, koja trenutno uključuje milijune ljudi u više od 180 zemalja i teritorija diljem svijeta.
:: opširnije ::Zaštita digitalnog sadržaja i pojedinca u digitalnom okruženju
U sklopu Dana sigurnijeg Interneta učiteljica informatike je sudjelovala u edukaciji pod nazivom Zaštita digitalnog sadržaja i pojedinca u digitalnom okruženju koji je organizirao CARNetu sklopu projekta eškole. Učiteljica je utvrdila znanja i vještine vezane uz identificiranje mogućih rizika i prijetnji koje su moguće kod pristupa i dijeljenja digitalnog sadržaja i sudjelovanja u digitalnom okruženju. Uz to je upoznala sigurnosne i zaštitne mjere, kao što su fizička i elektronička zaštita, prosuđivanje načina zaštite osobnih podataka i privatnosti u digitalnom okruženju.
:: opširnije ::Odabran je logo našeg projekta
Većinom glasova učenika, sudionika eTwinning projekta, odabran je logo projekta eSafety first. Logo je prijedlog škole partnera Srednje škole Ivan Meštrović iz Drniša. Čestitamo!
:: opširnije ::Suradnja na izradi ankete u sklopu SID 2023.
Učitelji sudionici eTwinning projekta eSafety first sudjelovali su u izradi ankete koju će ispuniti učenici iz škola sudionika projekta na sam Dan sigurnijeg Interneta.
:: opširnije ::Prijedlog loga našeg novog eTwinning projekta
U sklopu eTwinning projekta predložili smo logo. Nadamo se da će se projektnim partnerima svidjeti da će baš naš prijedlog postati službeni logo projekta. Ostale prijedloge logo-a projekta možete vidjeti u Wakelet kolekciji.
:: opširnije ::Novi eTwinning projekt "eSafety first"
U ovoj se školskoj godini uključujemo u još jedan novi projekt. "Esafety first" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Rumunjske, Turske, Italije, Grčke, Poljske i Hrvatske. Aktivnosti će projekta biti obilježavanje Dan sigurnijeg Interneta različitim aktivnostima, izmjenjivanje znanja i iskustva o e-sigurnosti pomoću različitih digitalnih alata, razvijanje digitalnih kompetencija, naučiti kako primijeniti e-sigurnost svakodnevno u školi, razvijati vještine sigurnosti u digitalnom svijetu.
:: opširnije ::« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |