eTwinning projekt "eSafety first"
"eSafety first" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Poljske, Grčke, Turske, Italije, Rumunjske i Hrvatske. Cilj projekta je upoznati učenike sa sigurnim korištenjem Interneta i podići svijest o pitanjima etike i sigurnosti. U tu svrhu učenici će biti izloženi raznim hipotetskim slučajevima kako bi uočili potencijalne opasnosti i razvili strategije za iskorištavanje utjecaja mogućih posljedica. Rezultat bi bio vođenje evidencije stavova improviziranih tijekom cijelog postupka i stvaranje skupa pravila kako bi se osigurala sigurna internetska navigacija.
CILJEVI
- izlaganje razvijajućih kontrolnih popisa kako bi se osigurala sigurnost tijekom navigacije Internetom, iskorištavanje negativnih učinaka upotrebe interneta
Jezični ciljevi: usvajanje specifičnog rječnika povezanog s raznim internetskim žargonima
Ciljevi komunikacije: poboljšanje komunikacijskih vještina na engleskom jeziku
Kulturni ciljevi: znanje drugih zemalja i njihov mentalitet prema pitanjima internetske sigurnosti
Uz to, želimo razviti sljedeće vještine:
1. vještina suradničkog učenja
2. sposobnost komunikacije s učenicima na njihovom jeziku, učenjem nekih ključnih fraza
3. samopouzdanje u korištenju stranog jezika u komunikaciji u stvarnom vremenu,
4. realizirati projekt u određenom roku, utvrđivanjem zadataka, prioriteta i vremenskih okvira
5. sposobnost slanja rezultata projekta kroz mnoge oblike komunikacije
RADNI POSTUPAK
Učenici će dobiti priliku da odaberu pregovarajući sa svojim vršnjacima na potencijalni slučaj na koji će se usredotočiti tijekom cijelog projekta.
Krajem listopada - studenog 2022: prve razmjene učenika: prezentacija sebe, razmjena informacija o svojoj školi i gradu
Prosinac 2022: učenici će istraživati pitanja digitalne slave koja proizlaze iz korisničkih profila i postova
Siječanj 2023: učenici će istraživati utjecaj društvenih mreža na njihov život i potencijalne opasnosti s kojima su se susretali tijekom njihove upotrebe
Veljača 2023: učenici će biti izloženi raznim člancima kako bi procijenili sadržaj i razvili popis pravila za provjeru valjanosti
Ožujak 2023: učenici će biti izloženi raznim prodavaonicama kako bi uočili najjeftiniji proizvod i procijenili sigurnost načina plaćanja
Travanj 2023: učenici će biti izloženi raznim internetskim izvorima kako bi procijenili stupanj objektivnosti koji se u njima nalazi
NOSITELJI
koordinator projekta: Kristina Krtalić
OČEKIVANI REZULTATI
Cilj projekta je upoznati učenike s načinima vrednovanja njihove povezanosti s internetom, tj. društveni mediji, stjecanje informacija, procjena i vrednovanje informacija. Kroz ovaj proces učenici će naučiti surađivati kako bi proizveli određene rezultate. Štoviše, usporedit će rezultate svojih partnera. Kao rezultat, steći će znanje o raznim tehnikama vrednovanja koje koriste kolege studenti u njihovoj zemlji, kao i drugim europskim zemljama, te o širokom spektru iskustvenih i osobnih priča povezanih s njima. Uz to, učenici će naučiti biti izjednačeni sa svojim stranim vršnjacima i, unutar učionice, uspostaviti prva dragocjena pravila za zajednički život u harmoniji. Konačno, cilj nam je proizvesti materijale koje druge škole širom EU mogu koristiti kao izvore vodiča za sigurnost na internetu. To može obuhvaćati besplatne mrežne izvore, tj. Google Prezentacije, Google obrasci, Padlet, Thinglink, stripovi, plakati, oblaci s riječima, itd.
Dan sigurnijeg Interneta 2023. u petim razredima
Ove su godine učenici 5.a i 5.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Petaši su danas naučili koji su osobni podaci i da ih ne treba dijeliti s drugima. Odigrali su kviz o prepoznavanju osobnih podataka. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Potom su pokušali stvoriti jaku lozinku slijedeći upute (smisliti jednu rečenicu koju će lako zapamititi, izdvojiti prva slova svake riječi u toj rečenici, zamijeniti dva ili više slova brojevima, dodati dva ili više simbola), te su čitav postupak postavili na ploču Digipad. Zaključili su i to da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti! Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |