Lektira koja ne živcira
U Mjesecu hrvatske knjige počinjemo s novim projektom koji potiče na čitanje i njegovanje čitalačke pismenosti, kao ključne i temeljne pismenosti svim pismenostima 21. stoljeća. Uz školsku knjižnicu, učenike 3. a i 3. b razreda, Kazališnu družinu I. B. Mažuranić i producenticu Ivu Srnec, započinjemo projekt "Lektira koja ne živcira", kao jedina Osnovna škola u RH. Prvi susret s glumcima i projektom planiran je upravo u Mjesecu hrvatske knjige, i to s knjigom Čudnovnate zgode šegrta Hlapića, legendarne I. B. Mažuranić. Bit će vrlo zanimljivo! U nastavku pročitajte detalje!
Lektira koja ne živcira projekt je koji nastoji potaknuti učenike osnovne škole i učenike nižih razreda srednje škole na popularizaciju čitanja lektira unutar nastave i izvan nje i to tako da uz odgledane prizore iz odabranih lektira koje su prethodno pročitali razviju svijest o temama koje lektire otvaraju, kao i o različitim izvedbenim mogućnostima istog prizora.Radionice i izvedbe prilagođene su dobi njezinih gledatelja i sudionika. Provedba uključuje rad sa glumcima na kreiranju određenih scena koje će izvesti bilo uživo, bilo za edukativni videomaterijal. Nakon toga slijedi dogovor sa edukatorima i profesorima koji pripremaju djecu za rad na određenoj lektiri. Djeca imaju zadatak pročitati lektiru prije odgledane izvedbe scene kako bi mogla sudjelovati na efikasan način u programu i biti produktivna i ravnopravna izvođačima u kreaciji žive izvedbe.
CILJEVI
Ciljevi projekta:
- jačanje verbalnih sposobnosti
- vježbanje sposobnosti čitanja
- povećanje važnosti čitanja na kreativan način koristeći i digitalne medije
- razvijanje svijesti o ljudima i životu oko sebe, te pojačavanje stupanja tolerancije kod djece i mladih
- razvijanje svijesti o važnosti kazališta
- prilagodba djeteta za rad u grupi
- socijalizacija djece i uključivanje šire zajednice u razvoj svijesti o važnosti čitanja
- razvoj tolerancije i osjećaja pripadnosti
i
- ponuditi mladima kreativna rješenja kako bi kvalitetnije ispunili svoje vrijeme
- edukacija polaznika o samom pojmu kazališta te o primjeni kazališnih metoda u svakodnevnom životu
- upoznavanje sa dramskim metodama (osvještavanje tijela, rad na glasu i pokretu, rad na dramskim situacijama i karakterima te kreiranje improvizacija, Forum teatar, rad na scenama iz tekstova lektira)
- razvijanje svijesti o ljudima i životu oko sebe te pojačavanje stupanja tolerancije kod djece i mladih
- razvijanje svijesti o važnosti kazališta
- analiza lektirnih književnih djela i poezije na neformalan način, lakše uživljavanje u likove
- postavljanje djela iz lektire te približavanje lektire vršnjacima
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |