preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "The first steps in robotics"

"The first steps in robotics" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Španjolske, Moldavije i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Grecu Daniela iz Rumunjskei i Figen Eğin iz Turske, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja. Glavna svrha projekta je pomoći studentima da unaprijede svoje znanje kroz robotiku i STEAM aktivnosti. Učenici će naučiti kako se robot kreće, koja je uloga senzora i kako mogu otkriti prepreku. Za to će koristiti prethodno stečene matematičke i fizikalne pojmove. To će učiniti u prvoj fazi na virtualnoj platformi koja ima simulator (https://lab.open-roberta.org/, VEXcode VR/), zatim u drugoj fazi na određenim platformama, uz učinkovitu pomoć robota. Učenici će potom svoje projekte prezentirati na platformama za online komunikaciju i dobiti povratne informacije od kolega i voditelja.

CILJEVI
uključiti učenike u aktivnosti učenja vezane uz tehnologiju, inženjerstvo, matematiku, umjetnost i znanost (STEAM)
doživjeti kroz praktične aktivnosti za učenje STEAM sadržaja
pristup prednostima projektnog učenja putem robotike
upoznati učenike s aktualnom primjenom robotike i kodiranja u današnjim obrazovnim trendovima
za rješavanje problema i poticanje kreativnosti
za razmjenu praksi i znanja

NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

RADNI POSTUPAK
rujan: Organizacijski aspekti

listopad: Predstavljanje partnera
studeni: Logo i poster projekta
prosinac: Istražite svijet robota (Moj omiljeni robot, Nacrtajte svog robota, Poslovi robota, Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu)
siječanj – veljača: Programska okruženja za robote (OpenRoberta, VEXcode VR, Microsoft MakeCode, aplikacija EdScratch)
ožujak – travanj: Razmjena koda. Izazovi partnera. Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu.
svibanj-lipanj: Izrada zajedničkog proizvoda za projekt – web stranica/blog. Procjena projekta. Širenje projekta

VREMENIK
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI
digitalni priručnik razmjene dobrih praksi
web stranicu projekta
javni Twinspace koji prati provedbu projekta i njegovu održivost

Božićne aktivnosti programiranja u 3.a

Ishod domene B. Računalno mišljenje i programiranje učenika trećih razreda u izbornom predmetu informatika (B.3.1 nakon treće godine učenja predmeta Informatika u domeni Računalno razmišljanje i programiranje učenik stvara program korištenjem vizualnoga okruženja u kojemu se koristi slijedom koraka, ponavljanjem i odlukom te uz pomoć učitelja vrednuje svoje rješenje.) ostvarili smo zanimljivim unplugged i računalnim božićnim aktivnostima.


Na početku sata učenici su dobili zadatak složiti puzlama sliku Djeda Božićnjaka.
Već znamo da učenici obožavaju pixel art zadatke. I zato su uživali rješavajući tri vrste božićnih pixel art zadataka. U prvom su zadatku dobili polovicu crteža, a učenici su dodali drugu polovicu. U drugom zadatku učenici su prazne kvadratiće ispunjavali određenim bojama, slijedeći određene upute (boja i oznaka kvadrata – u kojem se redu i stupcu kvadrat nalazi). U trećem su zadatku učenici crtali malog pingvina bockalicama (svaki učenik je napravio dva reda piksela jedne slike).
U sljedećoj su unplugged aktivnosti učenici crtali snjegovića i božićni kolačić bacanjem kocke kako bi odredili koji će dio predložene aktivnosti nacrtati. U ovoj aktivnosti koristili su odluku ili grananje na zanimljiv način (obzirom da nisu imali kockice, koristili su digitalnu kocku).
Učenici su uvijek oduševljeni sudoku zadacima, a ovja put su to bili sudoku zadaci sa slikama prikladnim za Božić i Novu godinu. Bez problema su rješavali jednostavnije sudoku zadatke i jedan složeni zadatak s čak devet različitih slika.
U igri Slijedi Djeda Božićnjaka učenici su pomogli Djedu Božićnjaku da se pripremi za selfie, zamotali poklone, igrali brzu igru skica s robotom, plesali s vilenjacima i završili u laboratoriju za kodiranje gdje su pomogli Djedu Božićnjaku slagati blokove kako bi došao do darova.
Kako bi čestitala učenicima, učiteljica je za sve učenike trećih razreda pripremila nešto drugačiju čestitku. Naime, morali su dešifrirati što je napisano u čestitki.
U posljednjoj aktivnosti programirali su svoje micro:bitove i već su pravi majstori u tome. Kako bi bilo još zabavnije, učenici su dobili jedno slovo (koje su izvukli iz kutije) na papiru koje su morali prikazati na svojim micro:bitovima. Zatim su sve mikro: bitove stavili na jedan stol i istražili koju su poruku zajedno stvorili. Na kraju su složili micro:bit čestitku sa željom ‘SRETNI PRAZNICI!’.

Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 15. 12. 2021.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1813897
Danas: 358

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju