preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "The first steps in robotics"

"The first steps in robotics" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Španjolske, Moldavije i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Grecu Daniela iz Rumunjskei i Figen Eğin iz Turske, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja. Glavna svrha projekta je pomoći studentima da unaprijede svoje znanje kroz robotiku i STEAM aktivnosti. Učenici će naučiti kako se robot kreće, koja je uloga senzora i kako mogu otkriti prepreku. Za to će koristiti prethodno stečene matematičke i fizikalne pojmove. To će učiniti u prvoj fazi na virtualnoj platformi koja ima simulator (https://lab.open-roberta.org/, VEXcode VR/), zatim u drugoj fazi na određenim platformama, uz učinkovitu pomoć robota. Učenici će potom svoje projekte prezentirati na platformama za online komunikaciju i dobiti povratne informacije od kolega i voditelja.

CILJEVI
uključiti učenike u aktivnosti učenja vezane uz tehnologiju, inženjerstvo, matematiku, umjetnost i znanost (STEAM)
doživjeti kroz praktične aktivnosti za učenje STEAM sadržaja
pristup prednostima projektnog učenja putem robotike
upoznati učenike s aktualnom primjenom robotike i kodiranja u današnjim obrazovnim trendovima
za rješavanje problema i poticanje kreativnosti
za razmjenu praksi i znanja

NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

RADNI POSTUPAK
rujan: Organizacijski aspekti

listopad: Predstavljanje partnera
studeni: Logo i poster projekta
prosinac: Istražite svijet robota (Moj omiljeni robot, Nacrtajte svog robota, Poslovi robota, Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu)
siječanj – veljača: Programska okruženja za robote (OpenRoberta, VEXcode VR, Microsoft MakeCode, aplikacija EdScratch)
ožujak – travanj: Razmjena koda. Izazovi partnera. Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu.
svibanj-lipanj: Izrada zajedničkog proizvoda za projekt – web stranica/blog. Procjena projekta. Širenje projekta

VREMENIK
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI
digitalni priručnik razmjene dobrih praksi
web stranicu projekta
javni Twinspace koji prati provedbu projekta i njegovu održivost

Hour of Code 2021.

Svaki učenik trebao bi imati priliku naučiti programirati. To pomaže njegovanju vještine rješavanja problema, logike i kreativnosti. Počevši rano, učenici će imati temelj za uspjeh u karijeri u 21. stoljeću. I ove se godine od 6. do 12. prosinca obilježavao Sat programiranja za svakog učenika. Milijuni djece, mladih, odraslih, roditelja, nastavnika, okupljaju se na događanjima i u učionicama diljem svijeta kako bi naučili stvarati programiranjem. I u našoj su školi učenici i učenice obilježili Sat programiranja i to sudjelovanjem na međunarodnom natjecanju na platformi Codementum u sklopu Hour of Code 2021. gdje su također nizanjem blokova naredbi ili pisanjem naredbi u Python-u usmjeravali simpatičnog pingvina da dođe do cilja. Učenici su, ovisno o godinama, rješavali zadatke u dvjema skupinama, Basic i Advanced. S nestrpljenjem očekujemo rezultate.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 10. 12. 2021.


Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1740757
Danas: 26

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju