eTwinning projekt „Mjesečeve zgode“
Mjesečeve zgode je jednogodišnji eTwinning projekt u kojem sudjeluju škole iz 11 država: Rumunjska, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Srbija, Republika Moldavija, Bugarska, Albanija, Turska, Italija i Hrvatska. Projekt uključuje razmjenu različitih ideja, oblika i metoda rada pri proučavanje Mjeseca, Apolla 11, te razvijanja svijesti o očuvanju okoliša. U projekt su uključeni učitelji Ivana Tunjić i Jasmina Matekalo sa svojim razredima (7d i 7c).
CILJEVI :
- Cilj projekta je omogućiti učenicima proučavanje i promatranje Mjeseca kao malim znanstvenicima. Proučiti događanja u svemiru koji se tiču Mjeseca kao i proučiti svemirsku letjelicu Apollo 11 koja je 20. srpnja 1969. godine ostvarila čovjekov san i dovela prve ljude na Mjesec. Ove godine, 20. srpnja 2019. navršava se točno 50 godine od toga događaja.
- Ovim projektom želimo razvijati prirodnu dječju znatiželju, kreativnost i maštovitost. Želimo utjecati na razvoj suradničkih i komunikacijskih vještina te poticati liderstvo. I na kraju, želimo da shvate da obrazovanje daje čovjeku slobodu, položaj u društvu te moć.
- Međusobnim ispreplitanjem različitih oblika i metoda rada u pojedinim nastavnim situacijama će djelovati na trajno pamćenje novoga znanja i bogaćenje učeničkog iskustva.
- Razvijati svijest o očuvanju okoliša
- Motivirati učenike za učenje prirodoslovlja na zanimljiv način
- Upoznati učenike s različitim web 2.0 alatima i pokazati mogućnosti njihovog korištenja u različitim nastavnim predmetima
- Upoznati učenike s različitim dijelovima Republike Hrvatske
- Razvijati vršnjačko učenje, međusobnu toleranciju i digitalnu pismenost
NAMJENA :
- upoznati različite dijelove Republike Hrvatske, ostale države sudionice, istraživati svemir, Mjesec, izrada makete rakete.
- shvatiti važnost obrazovanja.
NOSITELJI :
Koordinator projekta: Ivana Tunjić, prof.
Sudionik projekta: Jasmina Matekalo, prof.
Zemlje sudionici: Rumunjska, Bosna i Hercegovina, Albanija, Turska, Italija, Srbija, Bugarska, Tunis, Azerbejđan, Makedonija.
RADNI POSTUPAK :
Projekt će početi 1. rujna 2019. i trajat će do 15 lipnja 2020. godine.
1. Promatranje Mjeseca
2. Gledanje crtanog filma "Krava na Mjesecu"
3. Promatranje meteorskog roja Perzeida, tzv. "Suze sv. Lovre"
4. Napraviti s učenicima plakat, prezentaciju ili videouradak o spuštanju ljudi na Mjesec
5. Osmisliti i nacrtati raketu crnim flomasterom (individualan rad učenika kod kuće)
6. Napraviti zamišljenu raketu
7. Izbor najbolje rakete i dodjela diplome najuspješnijem učeniku
8. Izrada teleskopa na satu likovne kulture
9. Napisati sastavak na temu: Susret s nepoznatim prijateljem
10. Napisani sastavak preoblikovati u slikovnicu
11. Izložba učeničkih radova u razredu, hodniku škole itd.
12. Čitanje lektirnog djela Eko Eko, Hrvoja Hitreca
OČEKIVANI REZULTATI :
Učenik će:
- razvijati interes za promatranjem Svemira i Mjeseca uočavanjem prirodnih zakonitosti, poštivanje svačijega rada,
- biti osposobljen za uporabu znanja i metodologije kojima se objašnjava svijet Svemira radi postavljanja pitanja i zaključivanja na temelju činjenica, razumijevanje promjena uzrokovanih ljudskom djelatnošću te odgovornost pojedinca kao građanina
- samoprocjena o skupnome radu
Izradit će se e- knjiga učeničkih radova, uređenje eTwinning kutka. Projekt će se prezentirati putem školske mrežne stranice, Twinnspacea i Facebooka projekta.
Učiteljice: Ivana Tunjić i Jasmina Matekalo
Izrada prezentacije i čitanje lektirnog djela Eko Eko
Cilj ove aktivnosti je bila izrada cjelokupnog rada našeg projekta koju smo prezentirali ostalim sedmim razredima.
Za odmor od školskih obaveza, a za ljetnu razbibrigu ostao nam je naš Hrvoje Hitrec i Eko Eko,
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |