eTwinning projekt "Micro circuits for Mega solutions"
"Micro circuits for Mega solutions" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Španjolske, Grčke, Turske, Latvije, Litve, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Digitalna revolucija transformira svijet kakav poznajemo, oblikujući način na koji živimo, radimo, komuniciramo, učimo i zabavljamo se, vodeći nas do četvrte industrijske revolucije. U digitalnom svijetu koji se brzo mijenja, učenici trebaju ne samo razviti digitalne mogućnosti (DigComp 2.0), već i razviti osnovne vještine programiranja, računalnog razmišljanja, kritičkog mišljenja, kreativnosti i socijalne/emocionalne inteligencije. STEM obrazovanje je najizraženija metoda koja pomaže učenicima da uspostave veze između učionice i svijeta oko sebe i riješe stvarne probleme. Učenici će se upoznati s BBC micro:bitom ili drugim robotskim setovima (koji imaju senzore i koji se mogu programirati) i mogućnostima tih tehnologija. Naučit će o Internet thing, umjetnoj inteligenciji, strojnom učenju i sigurnoj upotrebi Interneta.
CILJEVI
- učenje kodiranja s različitim programskim alatima (primarno pomoću MS MakeCode, ali i s Scratchom i/ili Pythonom).
- razumjeti nove tehnologije (IoT, AI, ML) i način njihove upotrebe
- razvijanje digitalne kompetencije (informatička i podatkovna pismenost, komunikacija i suradnja, stvaranje digitalnih sadržaja, internetska sigurnost i rješavanje problema)
- razvijanje vještina timskog rada i suradnje
- pružiti studentima priliku da izraze svoju kreativnost, razviju kritičko mišljenje, kodiranje, timski rad, inicijativu i komunikativne vještine
- poticanje učenika na upotrebu stranog jezika (engleskog) za komunikaciju
- komunikacija, razmjena i suradnja sa studentima iz različitih zemalja
- suradnja i razmjena ideja između učitelja iz različitih zemalja
RADNI POSTUPAK
rujan: informiranje o novom projektu u našim školama, prezentacija i obilježavanje lokacija partnera putem Google Mapsa, početna anketa za studente i nastavnike kako bi saznali imaju li iskustva s programiranjem senzora iz robotskih kompleta (BBC micro:bit, Lego Wedo, robot Edison ...)
listopad: sudjelovanje u CodeWeek 2020 (razne radionice: uvod u BBC micro:bit ili druge robotske setove)
studeni: međunarodni dan matičnjaka, razmjenom ideja, svaka će škola predstaviti svoje BBC micro: bit (ili druge robotske setove) aktivnosti drugim partnerima.
prosinac: Sat koda. Novogodišnje čestitke kreirane BBC micro:bitom (ili drugim robotskim kompletom)
siječanj-veljača: Istraživanje novih tehnologija (IoT, A.I, M.L). Događaji o Danu sigurnijeg interneta.
ožujak-travanj: Zajedničke aktivnosti, rješavanje problema iz stvarnog života tehnologijom
svibanj: Završetak suradničkih aktivnosti, distribucija i evaluacija
lipanj: Izrada zajedničke završne prezentacije projekta
NOSITELJI
koordinator projekta: Kristina Krtalić
OČEKIVANI REZULTATI
Glavni rezultati ovog projekta su učenički mikro:bit (ili drugi robotski kompleti) projekti i završna prezentacija projekta. TwinSpace je glavno mjesto za predstavljanje svih projektnih aktivnosti, ali neke ćemo aktivnosti podijeliti putem društvenih mreža.
(Happy) Easter coding
Danas je bilo živo u informatičkoj učionici u 3.a razredu. Domenu B. Računalno razmišljanje i programiranje uklopili smo u međunarodno natjecanje STEM Discovery Campaign 2021. (na koje smo prijavili današnje odrađene aktivnosti) i godišnju kampanju ALL DIGITAL Week za digitalno uključivanje i osnaživanje koja se provodi u digitalnim centrima kompetencija, knjižnicama, društvenim centrima, školama i drugim mjestima širom Europe. Učenici su u parovima prolazili kroz unplugged aktivnosti pripremljene na temu nadolazećeg blagdana Uskrsa. Učenici su birali (a neki su uspjeli odigrati i sve tri) jednu od tri igrice programiranja slaganjem blokova naredbi i na taj način pomoći zecu da dođe do mrkvice Google Rabbit, Rabbit Run ili Rabbit Chase. Crtali su zečića tako da su kockicom odredili koji dio od predloženih će nacrtati. Izradili su grafikon brojeći likove vezane za Uskrs kao pravi mali znanstvenici. I broj čokoladnih jaja su brojali po bojama te izradili grafički prikaz, a na kraju nastave smo se čokoladnim jajima i zasladili. Učenici su morali pronaći jaja (od kojih svako sadrži jedno slovo) i dobili su pitanje "Gdje je zeko?". Na kraju su nastave potražili čokoladnog zeku (jako se dobro sakrio), kojeg je pronašla naša Matea. Odradili smo dva zadatka Easter pixel art (na papiru i s bockalicama), te odradili dva pokusa s jajima (Kuhano ili sirovo? i Jaje na moru). I naravno, ništa bez uskrsnih sudoku zadataka.
Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |