"Let`s start coding" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Azerbajdžana i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Oya Arslan i Havva Gözde Yaşagör iz Turske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (9-24. listopada 2021.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
Computer Science: prepare your students for the future
Ovaj tečaj nastoji upoznati nastavnike s informatikom, objasniti kako je nastavnici mogu koristiti u učionici i istražiti informatiku kao potencijalnu buduću karijeru za studente. Učitelji su u sklopu tečaja istražili kako kod učenika razvijati vještine rješavanja problema i kreativno razmišljanje dok podučavaju informatiku i koncepte računalnog razmišljanja. Sudionici su dobili pregled obrazovnih aktivnosti za informatiku, umjetnu inteligenciju, vizualno i tekstualno programiranje. Upoznali su se s konkretnim resursima koje mogu koristiti za podučavanje informatike u svojoj učionici, kao što su Google for Education, Code Week i Code.org. Na kraju MOOC-a sudionici su za certifikat morali kreirati scenarij učenja koji mogu koristiti u svojoj učionici.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |