"Let`s start coding" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Azerbajdžana i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Oya Arslan i Havva Gözde Yaşagör iz Turske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (9-24. listopada 2021.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
Uvod u programski jezik Scratch
Učenici 3.a su krenuli s ishodima iz domene B. Računalno razmišljanje i programiranje i to u programskom jeziku Scratch. I to nam se poklopilo s obilježavanjem nadolazeće manifestacije Scratch Week 2022. U uvodnom su dijelu pixel art zadatkom crtali lik glavni lik u Scratch-u, slagali puzzle na poveznici. U parovima su blokovima od kartona (koje su dobili slučajnim odabirom) slagali programe za zadane zadatke. Blokovi su identični onima u Scratch-u 3.0. Igrali su, učenicima uvijek dinamičan i zanimljiv, Kahoot! kviz vezan za Scratch. Sve je to prethodilo ponavljanju stečenog znanja o dijelovima prozora programskog jezika Scratch.
Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |