"Let`s start coding" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Azerbajdžana i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Oya Arslan i Havva Gözde Yaşagör iz Turske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (9-24. listopada 2021.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
Dan sigurnijeg Interneta 2022. u osmim razredima
Ove su godine učenici osmih razreda za Dan sigurnijeg Interneta sudjelovali u, za sve učenike u Republici Hrvatskoj, organiziranoj potrazi za blagom. Potragu je organizitala udruga Suradnici u učenju. Potraga za boljim internetom 2022. za učenike pripremljena je kao izazov s ciljem promicanja sigurnijeg i odgovornijeg korištenja interneta i općenito digitalnih tehnologija. te je otvorena 1. veljače, a učenici su je mogli rješavati do 8. veljače u ponoć. Za sudjelovanje u interaktivnoj potrazi bilo je potrebno računalo ili neki drugi digitalni uređaj s mrežnim preglednikom, pristupom internetu i vrijeme, te kompetencije: pretraživanje interneta, kritičko promišljanje, čitanje s razumijevanjem, uočavanje bitnog, donošenje zaključka na temelju informacija, točnost i promišljanje prije nego se odabere neki od odgovara. Potraga je bila organizirana u obliku kviza s 20 pitanja i zadataka.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |