"Let`s start coding" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Španjolske, Gruzije, Azerbajdžana i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Oya Arslan i Havva Gözde Yaşagör iz Turske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (9-24. listopada 2021.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
EU Code Week 2021. u 3.a razredu
Učenici i učenice 3.a razreda matične škole unplugged i računalnim su aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2021). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Nakon što su učenici saznali što je algoritam (niz preciznih uputa koje pomažu u rješavanju nekog problema), te nabrajali primjere algoritama iz svakodnevnog života (recepti za kolače, sadnja biljke, priprema za školu, put do škole,...), učenici su na računalu uspješno redali korake u tri aktivnosti (posadi biljku, radni dan dječaka, pečemo kolače). U drugoj su aktivnosti prvo izradili korake za algoritam izrade neobičnog lika, a zatim po tim koracima nacrtali, obojali i imenovali neobični lik. U računalnom dijelu su pomagali malom majmunčiću da dođe do škrinje s blagom, slaganjem blokova naredbi. Kako su izgledale aktivnosti i koliko su uspješno učenici sudjelovali u zadatcima, pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |