preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Full STEAM ahead"

"Full STEAM ahead" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Makedonije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su učitelji iz Bosne i Hercegovine Azra Salihović i Nijaz Salihović, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Projekt učenike upoznaje s različitim načinima korištenja umjetne inteligencije u različitim nastavnim situacijama i različitim predmetima te im pokazuje različite načine upotrebe umjetne inteligencije u različitim nastavnim situacijama i različitim predmetima. 

CILJEVI
STEAM je obrazovna tehnologija budućnosti. Obrađujući različite teme i predmete u učionici i koristeći micro:bitove, želimo pomoći djeci da razumiju stvarni svijet i umjetnu inteligenciju. U našem projektu nastojimo kreirati priče, materijale i igre s kodiranjem uz učenje engleskog, matematike, znanosti, inženjerstva i tehnologije.
Učenici shvaćaju važnost kodiranja znanjem o kodiranju
Učenici stvaraju kompetencije koje su naučili u različitim lekcijama međusobno se družeći
Učenici stupaju u interakciju s različitim kulturama pokazujući stavove poštovanja i razumijevanja
Učenici stječu uspjeh kroz osjećaj odgovornosti i dijeljenja
Učenici izrađuju priče, materijale, igre za različite teme 
Učenici prepoznaju Web 2.0 alate i učinkovito ih koriste u projektu

RADNI POSTUPAK
listopad: izrada plana Projekta i najava
studeni/posinac: sastanak s članovima projekta, izrada prvog online sastanka, dizajn logotipa i postera, izrada bloga projekta i naloga na društvenim mrežama, prikupljanje dopuštenja roditelja
siječanj-veljača: izrada videa o važnosti kodiranja u STEAM-u uz sudjelovanje svih članova, aktivnosti kodiranja bez računala i računala, studije o sigurnom internetu, internetska etika i određivanje pravila koja treba slijediti
ožujak: izrada zajedničkog makecode micro:bit računa, odlučivanje o STEAM temama i proizvodima koji će se kreirati, dodavanje projekta na školske web stranice
travanj: online sastanak za zajednički proizvod, početak planiranih zajedničkih studija proizvoda, dijeljenje micro:bit kodova.
svibanj: izrada zajedničkog proizvoda, izrada evaluacijskih upitnika, online evaluacijski sastanak, priprema potvrde o sudjelovanju, prestanak projekta.

NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

OČEKIVANI REZULTATI
učenici i učitelji aktivno koriste web 2.0 alate
izvođenje kompjuteriziranih i neračunalnih studija kodiranja
poboljšanje STEAM vještina
stvaranje proizvoda kombiniranjem različitih sadržaja tečaja
obrazovanje učenika koji znaju stvarati i primjenjivati ​​algoritme
prilagodba na rad s poštovanjem, dijeljenje i suradnju unutar grupe
osposobljavanje polaznika koji se pridržavaju etičkih pravila utvrđenih u korištenju tehnologije, djeluju u virtualnom okruženju znajući svoja prava i odgovornosti

VREMENIK
tijekom nastavne godine

Dan sigurnijeg Interneta 2022. u šestim razredima

Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .jpg datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Click smart with dart".




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 10. 2. 2022.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1813916
Danas: 358

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju