"Full STEAM ahead" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Makedonije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su učitelji iz Bosne i Hercegovine Azra Salihović i Nijaz Salihović, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Projekt učenike upoznaje s različitim načinima korištenja umjetne inteligencije u različitim nastavnim situacijama i različitim predmetima te im pokazuje različite načine upotrebe umjetne inteligencije u različitim nastavnim situacijama i različitim predmetima.
CILJEVI
STEAM je obrazovna tehnologija budućnosti. Obrađujući različite teme i predmete u učionici i koristeći micro:bitove, želimo pomoći djeci da razumiju stvarni svijet i umjetnu inteligenciju. U našem projektu nastojimo kreirati priče, materijale i igre s kodiranjem uz učenje engleskog, matematike, znanosti, inženjerstva i tehnologije.
Učenici shvaćaju važnost kodiranja znanjem o kodiranju
Učenici stvaraju kompetencije koje su naučili u različitim lekcijama međusobno se družeći
Učenici stupaju u interakciju s različitim kulturama pokazujući stavove poštovanja i razumijevanja
Učenici stječu uspjeh kroz osjećaj odgovornosti i dijeljenja
Učenici izrađuju priče, materijale, igre za različite teme
Učenici prepoznaju Web 2.0 alate i učinkovito ih koriste u projektu
RADNI POSTUPAK
listopad: izrada plana Projekta i najava
studeni/posinac: sastanak s članovima projekta, izrada prvog online sastanka, dizajn logotipa i postera, izrada bloga projekta i naloga na društvenim mrežama, prikupljanje dopuštenja roditelja
siječanj-veljača: izrada videa o važnosti kodiranja u STEAM-u uz sudjelovanje svih članova, aktivnosti kodiranja bez računala i računala, studije o sigurnom internetu, internetska etika i određivanje pravila koja treba slijediti
ožujak: izrada zajedničkog makecode micro:bit računa, odlučivanje o STEAM temama i proizvodima koji će se kreirati, dodavanje projekta na školske web stranice
travanj: online sastanak za zajednički proizvod, početak planiranih zajedničkih studija proizvoda, dijeljenje micro:bit kodova.
svibanj: izrada zajedničkog proizvoda, izrada evaluacijskih upitnika, online evaluacijski sastanak, priprema potvrde o sudjelovanju, prestanak projekta.
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
OČEKIVANI REZULTATI
učenici i učitelji aktivno koriste web 2.0 alate
izvođenje kompjuteriziranih i neračunalnih studija kodiranja
poboljšanje STEAM vještina
stvaranje proizvoda kombiniranjem različitih sadržaja tečaja
obrazovanje učenika koji znaju stvarati i primjenjivati algoritme
prilagodba na rad s poštovanjem, dijeljenje i suradnju unutar grupe
osposobljavanje polaznika koji se pridržavaju etičkih pravila utvrđenih u korištenju tehnologije, djeluju u virtualnom okruženju znajući svoja prava i odgovornosti
VREMENIK
tijekom nastavne godine
Dabar - međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja
Već šestu godinu sudjelujemo na međunarodnoj inicijativi Dabar (Bebras) koja promiče informatiku i računalno razmišljanje među učiteljima i učenicima, ali i u široj javnosti. Dabar je osmišljen kako bi se svoj djeci omogućio jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje se sastoji od niza izazovnih zadataka koje su napisali stručnjaci iz pedesetak zemalja. Iako se rješavanje zadataka temelji na informatici, možete ih rješavati i bez informatičkog predznanja. Čestitamo svim našim učenicima koji su sudjelovali na natjecanju u kategorijama MiliDabar, KiloDabar i MegaDabar te nestrpljivo iščekujemo rezultate (tko je u najboljih 10% u svojoj kategoriji)!
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |