"Design a World" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Turske, Portugala, Njemačke i Hrvatske. Projekt uključuje razmjenu ideja o aktivnostima programiranja. Škole partneri će tijekom projekta poboljšati svoje računalno razmišljanje i vještine 3D dizajna.
CILJEVI :
- razvijati istraživački tip nastave
- poboljšanje vještina kodiranja
- poboljšanje mogućnosti 3D dizajna
- razvijati vještine 21. stoljeća
- učenici će se osposobiti za rješavanje problema
- razvijati kreativnost
- učenici će razvijati digitalnu pismenost upotrebom različitih web 2.0 alata
- učenici će razvijati toleranciju, timski rad i prijateljstvo
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgoj pojedinaca koji poštuju različite kulture
NOSITELJI :
koordinator projekta: Kristina Krtalić
NAČIN REALIZACIJE :
rujan - upoznavanje nastavnika i učenika na TwinSpace-u web alatom Padlet, označavanje lokacije škola na karti, programiranje u Scratch-u
listopad - pronalaženje slogana glasanjem, dizajn logotipa web alatom logomakr.com
studeni - Odabir logotipa za projekt glasovanjem, izrada plakata za projekte web alatom postermywall.com
prosinac - školska prezentacija web alatom vtlity.com, programiranje u Scratch-u
siječanj - prezentacija grada pomoću e-knjige, zajednički rad u programu Scratch (učenik će dizajnirati školu u 2D-u), ocjenjivanje učenika pomoću Kahoo-ta!
veljača - projektne promidžbene aktivnosti u našoj školi, 3D dizajn web alatom Tinkercad
ožujak - 3D dizajn web alatom Tinkercad
travanj – online sastanak (učenici će predstaviti svoje radove), Lov za blagom pomoću akcijskih granica
svibanj - zajednički rad u Tinkercad-u (učenici će dizajnirati školu u 3D obliku), dodavanje učeničkih radova na web mjesto projekta, promotivne aktivnosti projekta (na školskim web mjestima, lokalni tisak)
lipanj - evaluacija projekta, kraj projekta
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020.
OČEKIVANI REZULTATI :
Učenici će naučiti kodiranje i 3D dizajn, koristit će Tinkercad, Scratch i ostela online web 2.0 alate, stvorit će e-knjigu, web mrežno mjesto i zajednički uradak u programu Scratch. Najvažnije je da će dizajnirati školu svojih snova u 3D koristeći Tinkercad. Također, steći će nove prijatelje, sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika.
Dan sigurnijeg Interneta 2020. u osmim razredima
Ove su godine osmaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.8.2. učenik kritički prosuđuje sve oblike elektroničkog nasilja i govora mržnje te sudjeluje u njihovu sprečavanju. Učenici su na, u našoj učionici nov način, tragali za blagom (ključ od informatičke učionice). Potragu za blagom je, za tu priliku, izradila učiteljica u Google Forms. U igrici su bili različiti tipovi zadataka vezani za temu elektroničkog nasilja i sigurnosti mladih na Internetu (pronaći šifru odabirući koje od izjava su prihvatljivo ili neprihvatljivo ponašanje, nadopunjavati rečenice vezane za temu,...). Za svaki sljedeći trag postoji uvjet (iz zadatka saznati zaporku za sljedeći trag, ime učenika koji je u zadatku pobijedio u igri vezanoj za sigurnost na Internetu, prvi znak svakog odgovora u nekom od tragova,...).
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |