"Design a World" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Italije, Turske, Portugala, Njemačke i Hrvatske. Projekt uključuje razmjenu ideja o aktivnostima programiranja. Škole partneri će tijekom projekta poboljšati svoje računalno razmišljanje i vještine 3D dizajna.
CILJEVI :
- razvijati istraživački tip nastave
- poboljšanje vještina kodiranja
- poboljšanje mogućnosti 3D dizajna
- razvijati vještine 21. stoljeća
- učenici će se osposobiti za rješavanje problema
- razvijati kreativnost
- učenici će razvijati digitalnu pismenost upotrebom različitih web 2.0 alata
- učenici će razvijati toleranciju, timski rad i prijateljstvo
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgoj pojedinaca koji poštuju različite kulture
NOSITELJI :
koordinator projekta: Kristina Krtalić
NAČIN REALIZACIJE :
rujan - upoznavanje nastavnika i učenika na TwinSpace-u web alatom Padlet, označavanje lokacije škola na karti, programiranje u Scratch-u
listopad - pronalaženje slogana glasanjem, dizajn logotipa web alatom logomakr.com
studeni - Odabir logotipa za projekt glasovanjem, izrada plakata za projekte web alatom postermywall.com
prosinac - školska prezentacija web alatom vtlity.com, programiranje u Scratch-u
siječanj - prezentacija grada pomoću e-knjige, zajednički rad u programu Scratch (učenik će dizajnirati školu u 2D-u), ocjenjivanje učenika pomoću Kahoo-ta!
veljača - projektne promidžbene aktivnosti u našoj školi, 3D dizajn web alatom Tinkercad
ožujak - 3D dizajn web alatom Tinkercad
travanj – online sastanak (učenici će predstaviti svoje radove), Lov za blagom pomoću akcijskih granica
svibanj - zajednički rad u Tinkercad-u (učenici će dizajnirati školu u 3D obliku), dodavanje učeničkih radova na web mjesto projekta, promotivne aktivnosti projekta (na školskim web mjestima, lokalni tisak)
lipanj - evaluacija projekta, kraj projekta
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020.
OČEKIVANI REZULTATI :
Učenici će naučiti kodiranje i 3D dizajn, koristit će Tinkercad, Scratch i ostela online web 2.0 alate, stvorit će e-knjigu, web mrežno mjesto i zajednički uradak u programu Scratch. Najvažnije je da će dizajnirati školu svojih snova u 3D koristeći Tinkercad. Također, steći će nove prijatelje, sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika.
Svjetski dan zaporki obilježavamo u eTwinning projektu Design a World
Svake se godine, prvog četvrtka u mjesecu svibnju, obilježava Svjetski dan zaporki. Ove su godine taj dan obilježili i naši učenici. Lozinka je niz znakova koji se koristi za pristup internetskim uslugama (npr. virtualnoj učionici, edukativnim sadržajima, online igricama, elektroničkoj pošti, korisničkom računu društvene mreže,…). U Nearpodu su proučili prezentaciju, kojom su se podsjetili što već znaju o zaporkama te naučili i nove sadržaje. Naučili su da zaporka mora imati barem osam znakova, mora sadržavati slova i brojke, ne smije sadržavati osobne podatke (ime, adresu, datum rođenja,…), sadrži kombinaciju malih i velikih slova, poželjno je da sadrži i posebne znakove (#, !, %, @,…). Zaporke bi trebali znati roditelji, ali ne i prijatelji, mijenjati barem dvaput godišnje, te imati različite zaporke za različite online račune.
Učenici su naučili prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Zaključili da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti!
Učenici su odigrali i igricu Digital Passport, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu i igrici Imam dobru lozinku s portala Pet za Net.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |