"Coding to the future" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Rumunjske, Albanije, Armenije, Turske, Portugala, Njemačke, Poljske, Hrvatske, Španjolske, Tunisa, Latvije, Ukrajine, Sjeverne Makedonije, Srbije, Azerbajdžana, Italije, Bugarske, Jordana i Gruzije. Projekt uključuje razmjenu ideja o aktivnostima programiranja. Škole partneri će tijekom projekta izraditi i publicirati zbirku provedenih aktivnosti.
CILJEVI :
- razvijanje interesa za informacijsku tehnologiju,
- poboljšati upotrebu računala, tableta, robota itd.,
- konsolidacija IT koncepata,
- razvijanje logičkog i kritičkog razmišljanja tijekom pretraživanja, odabira, organiziranja i procjene informacija
- poboljšati vještine rješavanja problema i odlučivanja,
- sudjelovanje u suradnji,
- poticanje kreativne aktivnosti,
- korištenje informatičkih znanja u svakodnevnom životu,
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država
NOSITELJI :
koordinator projekta: Kristina Krtalić
NAČIN REALIZACIJE :
- razmijeniti ideje i razviti projekt,
- objavljivanje opisa aktivnosti vezanih uz programiranje i programiranje te stvaranje fotogalerija
- izrada logotipa
- izrada plakata
- uporaba mrežnog mjesta code.org
- EU Codeweek 2019
- Hour Of Code 2019
- Dan sigurnijeg interneta
- Crtani film
- Acrostic pjesma
- knjiga igara
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020.
OČEKIVANI REZULTATI :
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju
- naučiti surađivati s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- razviti znanje stranog jezika
Dan sigurnijeg Interneta 2020. u šestim razredima
Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |