"Coding to the future" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Rumunjske, Albanije, Armenije, Turske, Portugala, Njemačke, Poljske, Hrvatske, Španjolske, Tunisa, Latvije, Ukrajine, Sjeverne Makedonije, Srbije, Azerbajdžana, Italije, Bugarske, Jordana i Gruzije. Projekt uključuje razmjenu ideja o aktivnostima programiranja. Škole partneri će tijekom projekta izraditi i publicirati zbirku provedenih aktivnosti.
CILJEVI :
- razvijanje interesa za informacijsku tehnologiju,
- poboljšati upotrebu računala, tableta, robota itd.,
- konsolidacija IT koncepata,
- razvijanje logičkog i kritičkog razmišljanja tijekom pretraživanja, odabira, organiziranja i procjene informacija
- poboljšati vještine rješavanja problema i odlučivanja,
- sudjelovanje u suradnji,
- poticanje kreativne aktivnosti,
- korištenje informatičkih znanja u svakodnevnom životu,
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država
NOSITELJI :
koordinator projekta: Kristina Krtalić
NAČIN REALIZACIJE :
- razmijeniti ideje i razviti projekt,
- objavljivanje opisa aktivnosti vezanih uz programiranje i programiranje te stvaranje fotogalerija
- izrada logotipa
- izrada plakata
- uporaba mrežnog mjesta code.org
- EU Codeweek 2019
- Hour Of Code 2019
- Dan sigurnijeg interneta
- Crtani film
- Acrostic pjesma
- knjiga igara
VREMENIK :
- tijekom šk. godine 2019./2020.
OČEKIVANI REZULTATI :
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju
- naučiti surađivati s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- razviti znanje stranog jezika
Obilježili smo tjedan programiranja (EU Code Week 2019)
Učenici od petog do osmog razreda matične škole te sedmih i osmih razreda područne škole brojnim su zanimljivim aktivnostima obilježili Europski tjedan programiranja (EU Code Week 2019). Europski tjedan programiranja je inicijativa koja slavi kreativnost, rješavanje problema i suradnju izraženu pomoću kodiranja i računalnog razmišljanja. Na web lokaciji Lightbot učenici petih razreda su programirali robota da stigne do plavog kvadratića na kojem su trebali uključiti lampicu. Iako su se neki zadaci činili nerješivi, većina je učenika završila i uspješno odradila zadane zadatke. Cilj je aplikacije Little Dot Adventure u svakom nivou dovesti točkicu do narančastog polja odabirom ponuđenih naredbi, što su šestaši vrlo vješto uspijevali. Učenici sedmih razreda su neobičnim algoritamskim i problemskim zadacima u Robot Restaurant Puzzler pomagali robotu u restoranu da uredi restoran, dođe do stola i posluži goste (naravno, onom hranom koju su naručili). Učenici osmih razreda su, kroz zanimljive zadatke, upoznali kako izraditi jednostavnu igru u JavaScriptu.
Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |