eTwinning projekt "Code with AI"
"Code with AI" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Portugala, Albanije, Španjolske, Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učiteljica iz Turske Figen Eğin. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja.
CILJEVI:
- poboljšanje vještina računalnog razmišljanja
- poboljšanje vještina kodiranja
- učenje umjetne inteligencije
- poboljšanje suradničkih vještina rada
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgajanje pojedinaca koji poštuju različite kulture
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država (Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske)
- razviti računalne vještine razmišljanja kao što su logika, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, rješavanje problema
- učinkovito i sigurno korištenje informacijskim i komunikacijskim tehnologijama
- poboljšanje vještine komunikacije i suradnje kroz rad s projektnim partnerima
NOSITELJI:
- koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
NAČIN REALIZACIJE:
- EU Code Week
- izrada aktivnosti na https://legacy.madewithcode.com/project/robots
- dizajniranje projektnih plakata pomoću postermywall.com, canva.com
- učenje umjetne inteligencije s mBlock
- Hour of Code
- učenje šta je umjetna inteligencija
- dizajniranje plakata o umjetnoj inteligenciji
- prezentacija grada pomoću e-knjige
- algoritmi učenja s https://www.codeavengers.com/algorithms/0#1.1
- Dan sigurnijeg Interneta
- izrada aktivnosti na https://beinternetawesome.withgoogle.com/en_us/interland
- učenje umjetne inteligencije pomoću machinelearningforkids.co.uk
- potraga za blagom
- programiranje pametnog robota
VREMENIK:
- tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI:
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju, programirati (koristiti Scratch, mBlock)
- naučiti surađivati s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- izradit će e-knjigu i web stranicu
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika
Dan sigurnijeg Interneta 2022. u šestim razredima
Ove su godine šestaši obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .jpg datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Click smart with dart".
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |