preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Code an AI"

"Code an AI" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učiteljica iz Turske Figen EğinOvim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja.

CILJEVI:
- poboljšanje vještina računalnog razmišljanja
- poboljšanje vještina kodiranja
- učenje umjetne inteligencije
- poboljšanje suradničkih vještina rada
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgajanje pojedinaca koji poštuju različite kulture

- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država (Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske)
- razviti računalne vještine razmišljanja kao što su logika, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, rješavanje problema
- učinkovito i sigurno korištenje informacijskim i komunikacijskim tehnologijama
- poboljšanje vještine komunikacije i suradnje kroz rad s projektnim partnerima

NOSITELJI:
- koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

NAČIN REALIZACIJE:
- EU Code Week
- izrada aktivnosti na https://legacy.madewithcode.com/project/robots
- dizajniranje projektnih plakata pomoću postermywall.com, canva.com
- učenje umjetne inteligencije s mBlock
- Hour of Code
- učenje šta je umjetna inteligencija
- dizajniranje plakata o umjetnoj inteligenciji
- prezentacija grada pomoću e-knjige
- algoritmi učenja s https://www.codeavengers.com/algorithms/0#1.1
- Dan sigurnijeg Interneta

- izrada aktivnosti na https://beinternetawesome.withgoogle.com/en_us/interland
- učenje umjetne inteligencije pomoću machinelearningforkids.co.uk
- potraga za blagom
 - programiranje pametnog robota


VREMENIK:
- tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI:
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju, programirati (koristiti Scratch, mBlock)
- naučiti surađivati ​​s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- izradit će e-knjigu i web stranicu
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika.

Hour of Code 2020. u šestim razredima

Sat programiranja počeo je kao jednosatni uvod u računalnu znanost, osmišljen kako bi demistificirao kôd, pokazao da svatko može naučiti osnove i proširio sudjelovanje na polju računalnih znanosti. Otada je postalo svjetski pokušaj proslave informatike, počevši od jednosatnih kodiranja. I šestaši su obilježili Hour of Code 2020. dvjema aktivnostima Little Dot Adventures i Dance partyCilj je aplikacije Little dot Adventure u svakom nivou dovesti točkicu do narančastog polja odabirom ponuđenih naredbi, što su šestaši vrlo vješto uspijevali. U aktivnosti Dance Party, birajući glazbu, pozadinu, likove i njihove pokrete, stvarali su prava mala remek djela.


Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 10. 12. 2020.


Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1821223
Danas: 27

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju