"Code an AI" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Autori projekta su naša učiteljica informatike Kristina Krtalić i učiteljica iz Turske Figen Eğin. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja.
CILJEVI:
- poboljšanje vještina računalnog razmišljanja
- poboljšanje vještina kodiranja
- učenje umjetne inteligencije
- poboljšanje suradničkih vještina rada
- poboljšanje osjećaja odgovornosti i tolerancije
- odgajanje pojedinaca koji poštuju različite kulture
- upoznati učenike i učitelje sudionike projekta iz različitih država (Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Bosne i Hercegovine i Hrvatske)
- razviti računalne vještine razmišljanja kao što su logika, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, rješavanje problema
- učinkovito i sigurno korištenje informacijskim i komunikacijskim tehnologijama
- poboljšanje vještine komunikacije i suradnje kroz rad s projektnim partnerima
NOSITELJI:
- koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
NAČIN REALIZACIJE:
- EU Code Week
- izrada aktivnosti na https://legacy.madewithcode.com/project/robots
- dizajniranje projektnih plakata pomoću postermywall.com, canva.com
- učenje umjetne inteligencije s mBlock
- Hour of Code
- učenje šta je umjetna inteligencija
- dizajniranje plakata o umjetnoj inteligenciji
- prezentacija grada pomoću e-knjige
- algoritmi učenja s https://www.codeavengers.com/algorithms/0#1.1
- Dan sigurnijeg Interneta
- izrada aktivnosti na https://beinternetawesome.withgoogle.com/en_us/interland
- učenje umjetne inteligencije pomoću machinelearningforkids.co.uk
- potraga za blagom
- programiranje pametnog robota
VREMENIK:
- tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI:
- naučiti pravilno koristiti tehnologiju, programirati (koristiti Scratch, mBlock)
- naučiti surađivati s grupnim radom
- naučiti različite web alate
- izradit će e-knjigu i web stranicu
- steći će vještine algoritamskog razmišljanja u ranoj dobi
- kreativno razmišljanje i rješavanje problema
- sudjelovat će u aktivnostima koje će im pomoći u učenju drugog jezika.
Christmas pixel art
Učenici 3.a i 3.b razreda već se naveliko pripremaju za nadolazeće blagdane, ali na malo drugačiji način. Ovaj su tjedan uživali u aktivnostima Christmas pixel art i Slijedimo djeda Božićnjaka, obje iz domene B. računalno razmišljanje i programiranje. U aktivnosti Christmas pixel art učenici su zadanim uputama (dobili su samo boju i oznaku kvadratića, u kojem se retku i stupcu kvadratić nalazi) ispunjavali kvadratiće određenim bojama da bi dobili sliku. Saznali su od čega se sastoji slika na zaslonu računala te zaključili da, što su pixeli manji i što ih je više, slika je na zaslonu kvalitetnija. U aktivnosti Slijedimo djeda Božićnjaka pomagali su Djedu Božićnjaku da se uredi za selfi, zamatali smo poklone, igrali s robotom igru brzog skiciranja, plesali s vilenjacima, tražili djeda Božićnjaka, igrali se s kuglicama, da bi na kraju završili u laboratoriju za pisanje koda. Koliko su trećaši uživali, pogledajte u našoj galeriji fotografija.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |