(Happy) Easter coding
Danas je bilo živo u informatičkoj učionici u 3.a razredu. Domenu B. Računalno razmišljanje i programiranje uklopili smo u međunarodno natjecanje STEM Discovery Campaign 2021. (na koje smo prijavili današnje odrađene aktivnosti) i godišnju kampanju ALL DIGITAL Week za digitalno uključivanje i osnaživanje koja se provodi u digitalnim centrima kompetencija, knjižnicama, društvenim centrima, školama i drugim mjestima širom Europe. Učenici su u parovima prolazili kroz unplugged aktivnosti pripremljene na temu nadolazećeg blagdana Uskrsa. Učenici su birali (a neki su uspjeli odigrati i sve tri) jednu od tri igrice programiranja slaganjem blokova naredbi i na taj način pomoći zecu da dođe do mrkvice Google Rabbit, Rabbit Run ili Rabbit Chase. Crtali su zečića tako da su kockicom odredili koji dio od predloženih će nacrtati. Izradili su grafikon brojeći likove vezane za Uskrs kao pravi mali znanstvenici. I broj čokoladnih jaja su brojali po bojama te izradili grafički prikaz, a na kraju nastave smo se čokoladnim jajima i zasladili. Učenici su morali pronaći jaja (od kojih svako sadrži jedno slovo) i dobili su pitanje "Gdje je zeko?". Na kraju su nastave potražili čokoladnog zeku (jako se dobro sakrio), kojeg je pronašla naša Matea. Odradili smo dva zadatka Easter pixel art (na papiru i s bockalicama), te odradili dva pokusa s jajima (Kuhano ili sirovo? i Jaje na moru). I naravno, ništa bez uskrsnih sudoku zadataka.
Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |