Krenimo programirati u Scratch-u
Danas smo krenuli s ishodima iz domene B. Računalno razmišljanje i programiranje i to u programskom jeziku Scratch. U uvodnom smo dijelu pixel art zadatkom nacrtali smo glavu mačka iz Scratch-a, slagali puzzle na poveznici. Nakon toga smo u parovima blokovima od kartona slagali programe. Blokovi su identični onima u Scratch-u 3.0. Nakon toga smo te programe i izvršavali i dobro se zabavili, igrali Kahoot! kviz vezan za Scratch, Sve je to prethodilo upoznavanju s dijelovima prozora programskog jezika Scratch. Danas smo se upoznali s postupkom dodavanja i mijenjanja pozadine pozornice gdje se izvršavaju naredbe te dodavanju, brisanju, promjeni veličine likova, kretanja likova,...
Ostale fotografije pogledajte u našoj galeriji slika.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |