E TWINNING PROJEKT UZ ČITANJE RIJEČI RASTU 4 / WORDS GROW BY READING 4
I ove školske godine uključili smo se u eTwinning projekt Uz čitanje riječi rastu. Projekt je predstavljen učenicima na satu Hrvatskoga jezika te roditeljima na roditeljskom sastanku na kojemu su upoznati s rezultatima projekta Uz čitanje riječi rastu 3 i potpisali suglasnosti za provođenje nastavka projekta Uz čitanje riječi rastu 4.
Osnovne informacije o projektu, ciljevima, namjeni, ishodima i sudionicima pronađite u nastavku teksta, a praćenje naših aktivnosti moguće je na školskoj stranici u kreiranoj mapi za naš projekt i razrednoj stranici na poveznici https://sites.google.com/view/uzcitanjerijeirastu/uz-%C4%8Ditanje-rije%C4%8Di-rastu-4
Josipa Citerbat, voditeljica projekta
CILJEVI
- odabrati nekoliko aktivnosti i organizirati njihovo provođenje u dogovoru s učenicima
- projektnim aktivnostima poticati radost čitanja, razvijati vještinu čitanja, učiti kako se odnositi prema knjizi, pobuditi interes učenika za čitanje knjiga, osnaživati kritičko mišljenje o pročitanom, prikazati projektne aktivnosti kroz uporabu IKT-a
- poticati druge učenike škole, lokalnu zajednicu i širu javnost na razvijanje kulture provođenja slobodnog vremena
- osnažiti ulogu čitanja u razvoju jezičnih, komunikacijskih i stvaralačkih kompetencija potrebnih za izazove suvremenog društva
NAMJENA
- izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom
- stvaralački se izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i
doživljajima književnoga teksta, likovnim i vizualnim izražavanjem interpretira
različite sadržaje
- kritički se odnosi prema pročitanom, obrazlaže vlastite stavove u vezi s pročitanim tekstom
- sudjeluje i promovira važnost čitanja i pisane riječi u školi
- razvija samopouzdanje kroz međusobnu suradnju, suradnju s partnerima te u
individualnom radu
- izrađuje letke, plakate, video zapise i snimke, e-knjige i sl.
- odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za obavljanje zadatka te se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima
NOSITELJI
Josipa Citerbat, mag. educ. philol. croat.
NAČIN REALIZACIJE
Oblik: projektna nastava, integracija sadržaja u nastavne predmete
Sudionici: učenici PŠ Jelas - 6. c, 6. d , 6. e i 8. e razreda
Načini učenja: projektno i suradničko učenje, konferencija, predodžba i imaginacija, iznošenje vlastitog mišljenja, promoviranje čitalačkih aktivnosti
Metode poučavanja: razgovor, izvođenje zaključka, suradničko učenje, provođenje kreativnih aktivnosti, organiziranje aktivnosti uz pomoć web 2.0. alata
- obilježavanje prigodnih datuma- svaki od učitelja uključenih u projekt odabire neke od sljedećih dana te ih obilježava s učenicima:
MEĐUNARODNI DAN PISMENOSTI – 8. rujna
MEĐUNARODNI MJESEC ŠKOLSKIH KNJIŽNICA – 1. – 31. listopada
MJESEC HRVATSKE KNJIGE (15. listopada – 15. studenog)
DAN HRVATSKIH KNJIŽNICA – 11. studenog
SVJETSKI DAN ČITANJA NAGLAS - veljača
MEĐUNARODNI DAN DARIVANJA KNJIGA – 14. veljače
SVJETSKI DAN PRIPOVIJEDANJA BAJKI – 26. veljače
SVJETSKI DAN PRIPOVIJEDANJA – 20. ožujka
NOĆ S ANDERSENOM – 27. ožujka
MEĐUNARODNI DAN DJEČJE KNJIGE – 2. travnja
DAN HRVATSKE KNJIGE – 22. travnja
SVJETSKI DAN KNJIGE I AUTORSKIH PRAVA – 23. travnja
VREMENIK
- tijekom cijele školske godine 2023./2024.
TROŠKOVNIK
- materijal za izradu plakata, postera i za potrebe vidljivosti projekta u školi
VREDNOVANJE
- međusobna valorizacija učenika i učitelja koristeći videokonferencije i obrasce
- stvaranje kolekcije materijala i aktivnosti
- bilješke, učenički radovi, članci na web stranici škole, razrednim web stranicama te u javnim glasilima.
- objava materijala i aktivnosti na FB stanici škole i u okviru eTwinning projekta.
Radovi će biti javno dostupni i na Twinspaceu, web-stranici projekta i Facebook grupi projekta.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |