Evaluacija i završna aktivnost projekta - KNJIŽEVNA PUTOVNICA
U lipnju 2024. nakon provedenih svih izabranih aktivnosti u sklopu projekta Uz čitanje riječi rastu 4 prisjetili smo se svih pročitanih djela i obavljenih zadataka ispunjavajući i komentirajući književnu putovnicu u paru i/ili skupini, a potom i zajedničku. Učenicima se najviše svidjela aktivnost stvaranja grafita, a od pročitanih djela prva mjesta zauzele su djela (Vještice, Charlie i tvornica čokolade, Čudo) po kojima su snimljeni i filmovi. Uz ovu završnu aktivnost proveli smo i evaluaciju projekta. Učeničke odgovore možete vidjeti u nastavku.
Josipa Citerbat, voditeljica projekta
Zajednička evaluacija učenika pokazala je da se učenicima projekt svidio, da su zadovoljni ponuđenim aktivnostima, radom i doprinosom projektu te da žele nastaviti suradnju i sudjelovanje. Kao omiljene aktivnosti izdvajaju aktivnosti u kojima je njihova kreativnost, originalnost i inicijativnost dolazila do izražaja, a to su aktivnosti uz sat lektire: Čitalački grafiti i sudjelovanje u zajedničkoj izložbi sudionika projekta; izrada naslovnica djela u sklopu kolekcije Zaljubi se u knjigu. Svidio im se i sat organiziran povodom obilježavanja Međunarodnog dana pismenosti i Svjetskog dana učitelja na kojemu su istraživali školovanje nekad i danas i imali priliku listati stari dnevnik i imenik bivših učenika, klečati na kukuruzu, pisati krasopisom i sl.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |