preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "STEAM Coding Lab"

"STEAM Coding Lab" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Moldavije i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Grecu Daniela iz Rumunjskei i Şebnem Gençtürk iz Turske, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja. Glavna svrha projekta je pomoći studentima da unaprijede svoje znanje kroz robotiku i STEAM aktivnosti. Učenici će naučiti kako se robot kreće, koja je uloga senzora i kako mogu otkriti prepreku. Za to će koristiti prethodno stečene matematičke i fizikalne pojmove. To će učiniti u prvoj fazi na virtualnoj platformi koja ima simulator, zatim u drugoj fazi na određenim platformama, uz učinkovitu pomoć robota. Učenici će potom svoje projekte prezentirati na platformama za online komunikaciju i dobiti povratne informacije od kolega i voditelja.

CILJEVI
uključiti učenike u aktivnosti učenja vezane uz tehnologiju, inženjerstvo, matematiku, umjetnost i znanost (STEAM)
doživjeti kroz praktične aktivnosti za učenje STEAM sadržaja
pristup prednostima projektnog učenja putem robotike
upoznati učenike s aktualnom primjenom robotike i kodiranja u današnjim obrazovnim trendovima
za rješavanje problema i poticanje kreativnosti
za razmjenu praksi i znanja

NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

RADNI POSTUPAK
rujan: Organizacijski aspekti

listopad: Predstavljanje partnera
studeni: Logo i poster projekta
prosinac: Istražite svijet robota (Moj omiljeni robot, Nacrtajte svog robota, Poslovi robota, Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu)
siječanj – veljača: Programska okruženja za robote (OpenRoberta, VEXcode VR, Microsoft MakeCode, aplikacija EdScratch)
ožujak – travanj: Razmjena koda. Izazovi partnera. Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu.
svibanj-lipanj: Izrada zajedničkog proizvoda za projekt – web stranica/blog. Procjena projekta. Širenje projekta

VREMENIK
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI
digitalni priručnik razmjene dobrih praksi
web stranicu projekta
javni Twinspace koji prati provedbu projekta i njegovu održivost

Scratch Week 2023

Četvrtaši su krenuli s ishodima iz domene B. Računalno razmišljanje i programiranje i to u programskom jeziku Scratch. I to nam se poklopilo s obilježavanjem manifestacije Scratch Week 2023. U uvodnom su dijelu pixel art zadatkom crtali lik glavni lik u Scratch-u, slagali puzzle na poveznici. U parovima su blokovima od kartona (koje su dobili slučajnim odabirom) slagali programe. Blokovi su identični onima u Scratch-u 3.0. Nakon toga su te programe i izvršavali i dobro se zabavili, igrali su, učenicima uvijek dinamičan i zanimljiv, Kahoot! kviz vezan za Scratch. Sve je to prethodilo upoznavanju s dijelovima prozora programskog jezika Scratch. Naučili su kako dodati i mijenjati pozadine pozornice gdje se izvršavaju naredbe te kako dodavati, brisati, promijeniti veličine likova, te kretanje likova. Ali ovo nije kraj našeg rada u Scratch-u, nastavljamo programirati do kraja ove nastavne godine. Uskoro ćemo vam pokazati i prve uratke naših četvrtaša ali i onih koji već duže vrijeme programiraju u Scratch-u.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 10. 5. 2023.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1814615
Danas: 265

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju