"STEAM Coding Lab" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Turske, Italije, Grčke, Rumunjske, Moldavije i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Grecu Daniela iz Rumunjskei i Şebnem Gençtürk iz Turske, a voditeljica projekta u našoj školi je učiteljica informatike Kristina Krtalić. Ovim će projektom učenici poboljšati svoje računalno razmišljanje i shvatit će što je umjetna inteligencija, poboljšat će vještine računalnog razmišljanja i programiranja. Glavna svrha projekta je pomoći studentima da unaprijede svoje znanje kroz robotiku i STEAM aktivnosti. Učenici će naučiti kako se robot kreće, koja je uloga senzora i kako mogu otkriti prepreku. Za to će koristiti prethodno stečene matematičke i fizikalne pojmove. To će učiniti u prvoj fazi na virtualnoj platformi koja ima simulator, zatim u drugoj fazi na određenim platformama, uz učinkovitu pomoć robota. Učenici će potom svoje projekte prezentirati na platformama za online komunikaciju i dobiti povratne informacije od kolega i voditelja.
CILJEVI
uključiti učenike u aktivnosti učenja vezane uz tehnologiju, inženjerstvo, matematiku, umjetnost i znanost (STEAM)
doživjeti kroz praktične aktivnosti za učenje STEAM sadržaja
pristup prednostima projektnog učenja putem robotike
upoznati učenike s aktualnom primjenom robotike i kodiranja u današnjim obrazovnim trendovima
za rješavanje problema i poticanje kreativnosti
za razmjenu praksi i znanja
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: Organizacijski aspekti
listopad: Predstavljanje partnera
studeni: Logo i poster projekta
prosinac: Istražite svijet robota (Moj omiljeni robot, Nacrtajte svog robota, Poslovi robota, Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu)
siječanj – veljača: Programska okruženja za robote (OpenRoberta, VEXcode VR, Microsoft MakeCode, aplikacija EdScratch)
ožujak – travanj: Razmjena koda. Izazovi partnera. Online sastanak sa studentima koji sudjeluju u projektu.
svibanj-lipanj: Izrada zajedničkog proizvoda za projekt – web stranica/blog. Procjena projekta. Širenje projekta
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
digitalni priručnik razmjene dobrih praksi
web stranicu projekta
javni Twinspace koji prati provedbu projekta i njegovu održivost
Dan sigurnijeg Interneta 2023. u sedmim razredima
Sadržaji obilježavanja Dana sigurnijeg Interneta u 7.a i 7.b razredu vezani su za ishod D.7.2 demonstrira i argumentirano opisuje primjere dobrih strana dijeljenja informacija na internetu i njihova brzog širenja te primjenjuje pravila odgovornoga ponašanja. Učenici su kroz kratku vježbu saznali kako dijeljenje sadržaja može izmaknuti kontroli, podsjetili se pravila ponašanja na Internetu kroz deset Internetskih zapovijedi, komentirali kratke vido-isječke Think before you accept, Think before you share, Think before you send, te Lijepa riječ, treba nam lijepa riječ. Svakako najzanimljiviji dio današnjeg dana učenicima bio je igranje avanturističke igrice Budi Internet genijalac (pažljiva planina - dijeli pažljivo) koja stavlja ključne lekcije digitalne sigurnosti u praksu. Pažljiva planina mjesto je na kojem se svi okupljaju i druže. Međutim, moraš paziti što ćeš dijeliti i s kime. Informacije putuju brzinom svjetlosti, a među Internautima koje znaš postoji jedan uljez – Brbljavac koji sa svima dijeli baš sve. Dijeljenje sadržaja na internetu – pazi s kime dijeliš podatke: širenje i dijeljenje podataka – što se smije a što ne smije dijeliti, digitalni trag – svoj i tuđi te posljedice pretjeranog dijeljenja informacija. Učenici su sudjelovali i u online potrazi za blagom, koju je organizirala udruga Suradnici u učenju. Potraga za blagom je zahtijevala kompetencije pretraživanja interneta, kritičkog promišljanja, čitanja s razumijevanjem, uočavanja bitnog, donošenja zaključaka na temelju informacija, točnosti te obaveznog razmišljanja prije nego li se klikne na neki od odgovora. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "eSafety first".
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |