eTwinning projekt "Stay alert for everything online"
"Stay alert for everything online" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Poljske, Litve, Rumunjske, Azerbajdžana, Gruzije, Grčke i Hrvatske. Autori projekta su Ştefana Opria iz Rumunjske i Evaggelia Sariggoli iz Grčke. Učenici osnovnoškolske dobi diljem Europe vrlo su aktivna na Internetu s mnogim igrama i aplikacijama društvenih mreža. Zato im je važno dati vještine koje su im potrebne za donošenje sigurnih odluka. Od internetskog zlostavljanja do kritičkog razmišljanja o informacijama na Internetu koje čitaju, učenici će biti uključeni u aktivnostima o sigurnom korištenju Interneta u školi i kod kuće.
CILJEVI:
- pružiti informacije, smjernice i resurse o Internetu
- zaštititi i osnažiti učenike u online svijetu
- pobrinuti se da je digitalni svijet učenika siguran i da imaju vještine, znanje i podršku koja im je potrebna
- kroz aktivnosti će nam učenici reći kakav siguran internet žele
NAČIN REALIZACIJE:
- upoznajmo se – izrada avatara
- izrada stranica u twinspaceu – organizirajte aktivnosti
- predstavljanje projekta učenicima (ciljevi, ciljevi, aktivnosti)
- izrada logotipa za projekt - glasanje za najbolji logo
- sudjelujemo u EU Code Week 2023.
- netiquette
VREMENIK:
- tijekom nastavne godine
NOSITELJI:
- koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
AKTIVNOSTI:
- online anketa (kako se koristim Internetom?) i predstaviti rezultate
- suradnička infografika (Dobre stvari na mreži – Opasnosti na mreži)
- proslava Dana sigurnijeg interneta
- kolaborativne Kahoot igre, križaljke, slagalice (Cyberbullying - Privatnost i sigurnost - Upravljanje informacijama na mreži)
- stručnjaci za online sigurnost - intervju za European School Radio
- online sastanci (prosinac-veljača-svibanj)
- evaluacija
OČEKIVANI REZULTATI:
- učenici će se upoznati s odgovornim korištenjem društvenih mreža i Interneta općenito
- povećat će svoje jezične vještine u smislu korištenja engleskog jezika u procesu svakodnevne komunikacije
- rezultate projekta razvit će učenici sudionici projekta (igre, kvizovi, prezentacije, posteri, elektroničke knjige, itd.).
Dan sigurnijeg Interneta u 6.a i 6.b razredu
Ove su godine učenici 6.a i 6.b razreda obilježili Dan sigurnijeg Interneta ishodom iz domene e-društvo D.6.1 učenik stvara svoje pozitivne digitalne tragove primjenjujući saznanja o važnosti i utjecaju digitalnih tragova na naš svakodnevni život. Raspravljali smo o tragovima (u pijesku, različite životinjske tragove, otisak prsta,...). Učenici su upoznali pojmove digitalni trag, pozitivni i negativni tragovi, aktivni i pasivni tragovi, digitalni ugled, te u tražilicu upisivali svoje ime da potraže i analiziraju svoje digitalne tragove. Rješavali su kviz u kojem su određivali što od navedenog je pozitivan a što negativan trag. U online alatu Wordart su izrađivali "digitalni trag" riječima povezanim s današnjom aktivnošću te ga pohranili u svoj e-portfolio i prikazali na Padlet ploči. Kako u Wordart-u ne postoji oblik stopala, učenici su sliku/crtež stopala (lijevog ili desnog) dodali iz svoje mape u Wordart-u. Upisivali su pojmove koje smo danas saznali/ponovili a vezane za digitalne tragove na Internetu, dodjeljivati im broj (ovisno o tome koje riječi želi istaknuti veličinom), odrediti boje kojima će prikazati znak, vrstu fonta, pohraniti u svoj eportfolio kao .png datoteku. Učenici su u objavama tri osobe morali objasniti što su saznali iz njihovih "digitalnih" tragova. Provedene aktivnosti dio su međunarodnog eTwinning projekta "Stay alert for everything online".
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |