Razredne vrijednosti, pravila i posljedice
Na satu razrednika učenici su kroz radionicu s razrednicom odabrali 5 vrijednosti, pravila i posljedica za nepoštivanje tih pravila, a zatim su izradili plakat koji je izložen u učionici hrvatskoga jezika u kojoj provode najviše vremena tijekon nastavnog tjedna.
Učenici su tijekom sat kroz radionicu prvo formirali vrijednosti kojima će se voditi, zatim su u skladu s vrijednostima oblikovali pravila ponašanja i posljedice koje će proizlaziti iz kršenja razrednih pravila.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |