"code 2gether" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Francuske, Španjolske, Tunisa, Bugarske i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Isabelle Jassigneux iz Francuske i Svetlana Poycheva iz Bugarske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema. Učenici će kroz igru biti uključena u aktivnosti koje ih uključuju kroz tijelo i pokret, manipulaciju, korištenje novih tehnologija, jezično izražavanje. Učenike se od najranije dobi može poticati da budu aktivni korisnici novih tehnologija, pomažući im da razviju logičke vještine i sposobnost kreativnog i učinkovitog rješavanja problema. U svakoj školi učenici uče i istraživački rade kako bi izradili dokumente koji im omogućuju da predstave svoj razred, svoje aktivnosti u području građanskog odgoja (družiti se, učiti empatiji, surađivati, razumjeti jednostavna pravila zajedničkog života). Također rade u prirodoslovlju i matematici. Na taj način učenici kooperativno uče od vršnjaka iz drugih zemalja.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (listopad 2022.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
Mjesečni izazov Beach Volleyball (CodeMonkey)
Po prvi smo put sudjelovali u mjesečnom izazovu kodiranja na platformi za učenje kodiranja CodeMonkey. Učenici su unaprijedili svoje vještine kodiranja dok su uživali u prijateljskom meču odbojke na pijesku s CodeMonkey likovima. Dizajnirana za dva igrača (na istom uređaju), ova igra nudi jedinstveno iskustvo kodiranja gdje učenik može isprobati svoje vještine razvijanja igre. Ovaj zabavni ljetni tečaj sadrži zbirku od 10 vježbi koje učenika zaokuplja u potpunosti.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |