preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:

Važni dokumenti
 

eTwinning projekt "Code 2gether"

"code 2gether" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Francuske, Španjolske, Tunisa, Bugarske i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Isabelle Jassigneux iz Francuske i Svetlana Poycheva iz Bugarske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema. Učenici će kroz igru ​​biti uključena u aktivnosti koje ih uključuju kroz tijelo i pokret, manipulaciju, korištenje novih tehnologija, jezično izražavanje. Učenike se od najranije dobi može poticati da budu aktivni korisnici novih tehnologija, pomažući im da razviju logičke vještine i sposobnost kreativnog i učinkovitog rješavanja problema. U svakoj školi učenici uče i istraživački rade kako bi izradili dokumente koji im omogućuju da predstave svoj razred, svoje aktivnosti u području građanskog odgoja (družiti se, učiti empatiji, surađivati, razumjeti jednostavna pravila zajedničkog života). Također rade u prirodoslovlju i matematici. Na taj način učenici kooperativno uče od vršnjaka iz drugih zemalja.

CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola

NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici

RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (listopad 2022.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige

VREMENIK
tijekom nastavne godine

OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine

Scratch Week 2023

Četvrtaši su krenuli s ishodima iz domene B. Računalno razmišljanje i programiranje i to u programskom jeziku Scratch. I to nam se poklopilo s obilježavanjem manifestacije Scratch Week 2023. U uvodnom su dijelu pixel art zadatkom crtali lik glavni lik u Scratch-u, slagali puzzle na poveznici. U parovima su blokovima od kartona (koje su dobili slučajnim odabirom) slagali programe. Blokovi su identični onima u Scratch-u 3.0. Nakon toga su te programe i izvršavali i dobro se zabavili, igrali su, učenicima uvijek dinamičan i zanimljiv, Kahoot! kviz vezan za Scratch. Sve je to prethodilo upoznavanju s dijelovima prozora programskog jezika Scratch. Naučili su kako dodati i mijenjati pozadine pozornice gdje se izvršavaju naredbe te kako dodavati, brisati, promijeniti veličine likova, te kretanje likova. Ali ovo nije kraj našeg rada u Scratch-u, nastavljamo programirati do kraja ove nastavne godine. Uskoro ćemo vam pokazati i prve uratke naših četvrtaša ali i onih koji već duže vrijeme programiraju u Scratch-u.




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Kristina Krtalić   datum: 25. 5. 2023.


Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji


Misao tjedna

"Obrazovanje je najmoćnije oružje koje možete upotrijebiti da promijenite svijet."

                      Nelson Mandela


Brojač posjeta
Ispis statistike od 10. 5. 2010.

Ukupno: 1814634
Danas: 278

 


Anketa (mala)
Kako iskorištavate svoje slobodno vrijeme?:







 






preskoči na navigaciju