"code 2gether" jednogodišnji je eTwinning međunarodni projekt u kojem sudjeluju škole iz Francuske, Španjolske, Tunisa, Bugarske i Hrvatske. Autori projekta su učiteljice Isabelle Jassigneux iz Francuske i Svetlana Poycheva iz Bugarske. Projekt uključuje razvijanje vještina računalnog razmišljanja učenika te sigurnu i aktivnu uporabu informacijskih i komunikacijskih tehnologija. Kroz aktivnosti projekta razvijat ćemo vještine 21. stoljeća kao što su logičko izvršavanje, kreativnost, algoritamsko razmišljanje, komunikacija, suradnja, opismenjavanje informacijskih i komunikacijskih tehnologija u rješavanju problema. Učenici će kroz igru biti uključena u aktivnosti koje ih uključuju kroz tijelo i pokret, manipulaciju, korištenje novih tehnologija, jezično izražavanje. Učenike se od najranije dobi može poticati da budu aktivni korisnici novih tehnologija, pomažući im da razviju logičke vještine i sposobnost kreativnog i učinkovitog rješavanja problema. U svakoj školi učenici uče i istraživački rade kako bi izradili dokumente koji im omogućuju da predstave svoj razred, svoje aktivnosti u području građanskog odgoja (družiti se, učiti empatiji, surađivati, razumjeti jednostavna pravila zajedničkog života). Također rade u prirodoslovlju i matematici. Na taj način učenici kooperativno uče od vršnjaka iz drugih zemalja.
CILJEVI
poboljšati IT (Informacijske tehnologije) sposobnosti učenika za korištenje Web 2.0 alata
aktivnosti unplugged coding (kodiranje bez računala)
poboljšati vještine kodiranja učenika
poboljšati kreativno mišljenje učenika
povećati suradnju između škola
NOSITELJI
koordinator projekta u školi: učiteljica informatike Kristina Krtalić i učenici
RADNI POSTUPAK
rujan: predstavljamo Web 2.0 alate, podučavanje logike kodiranja, priprema plakata projekta i logotipa projekta
listopad: aktivnosti kodiranja bez veze, aktivnost tjedna koda (listopad 2022.)
studeni: davanje informacija o Blocklyju, priprema oblaka riječi
prosinac: davanje informacija o Code.org
siječanj: davanje informacija o Scratch.jr
veljača: priprema umnih mapa, aktivnosti Dana sigurnijeg interneta
ožujak: priprema infografike, priprema virtualne izložbe
travanj: priprema e-knjige
VREMENIK
tijekom nastavne godine
OČEKIVANI REZULTATI
koristiti web 2.0 alate
naučite logiku kodiranja
poboljšati vještine kodiranja
poboljšati kreativno razmišljanje
poboljšati komunikacijske vještine
Hour of Code 2022. Beaver Achiever
Učenici 4.a i 4.b razreda su online aktivnošću Beaver Achiever obilježiti sat programiranja za svakog učenika (Hour of Code). Aktivnost se sastoji od pomaganja dabru da izgradi branu u jezeru, a sadrži izazove slijeda blokova i jednostavnog ponavljanja blokova (petlji). Učenje kodiranja pomaže u njegovanju niza temeljnih vještina kao što su kreativnost, logika, kritičko razmišljanje i vještine rješavanja problema. Ranim upoznavanjem s kodiranjem učenici se mogu bolje pripremiti za izazove 21. stoljeća. Kako korištenje računala sve više zasićuje društvo, na budućim inženjerima je da inoviraju i dizajniraju softver za poboljšanje kvalitete života.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |