Dan sigurnijeg Interneta u 5.a i 5.b razredu
Ove su godine učenici 5.a i 5.b razreda različitim aktivnostima obilježili Dan sigurnijeg Interneta. Sadržaji su vezani za ishod iz domene e-društvo D.5.1 učenik analizira etička pitanja koja proizlaze iz korištenja računalnom tehnologijom. Naučili su prepoznati i razlikovati slabu zaporku od jake zaporke, te stvoriti jaku zaporku, te provjerili prepoznavanje slabih i jakih zaporki u online kvizu. Upoznali su se s generatorima zaporki i načinu provjere je li njihova zaporka jaka ili nije. Potom su pokušali stvoriti jaku lozinku slijedeći upute (smisliti jednu rečenicu koju će lako zapamititi, izdvojiti prva slova svake riječi u toj rečenici, zamijeniti dva ili više slova brojevima, dodati dva ili više simbola), te su čitav postupak postavili na ploču Digipad. Zaključili su i to da nije dovoljno samo stvoriti jaku zaporku, nego je treba i zapamtiti! Nakon toga učenici su odigrali igru Budi Internet genijalac i to dio Čuvaj svoje tajne: Toranj s blagom je srušen, a Internautova blaga poput brojeva, fotografija i privatnih poruka izložena su visokom riziku. Učenici su izbjegavali Hakera, skupljali simbole, gradili toranj uz pomoć sigurnih lozinki da trajno zaštite svoje najsigurnije tajne. Odigrali su i Kahoot! vezan za temu Sigurnost na Internetu. Na kraju su krenuli u potragu za blagom s pitanjima vezanim za sigurnost na Internetu. I ove su godine svi petaši dobili HAKOM-ovu brošuru "Vodič za siguran internet i nepromišljene surfere".
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |