Aktivno muziciranje u 7.a razredu
Aktivno muzicirati tijekom nastavnog procesa ne znači samo pjevati programom predložene skladbe nego i popularnu glazbu približiti učenicima na „klasičan“ način.
Počeli smo tjeloglazbom; ispitujući zvukove koje proizvodi naše tijelo, lupkajući rukama, pucketajući prstima, plješćući, tapkajući nogama, i izvodeći plesne pokrete. Vidjevši tzv. cup games na You Tube-u, predložila sam učenicima da ritamsko-metričke strukture bliske njihovom uhu i interesima primjenimo kao pratnju glazbi Johanna Straussa starijeg (Radetzky marsch). Sviranje ritamske pratnje narodnoj pjesmi Letovanić sastavni je dio nastave glazbene kulture u 7. razredu, ali smo pratnju prilagodili uvjetima razrednog odjela.
Uz ovakav pristup, učenici sa zadovoljstvom muziciraju, svi aktivno sudjeluju (osim onih koji su bili bolesni), zainteresirani su za nove skladbe, sami predlažu ritamsku pratnju. Želja nam je obogatiti nastavni proces instrumentalnim sviranjem, bilo da su u pitanju udaraljke ili melodijski instrumenti.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |