Ponavljamo uz Kahoot!
Od kako su učenici šestog, sedmog i osmog razreda koji pohađaju izborni predmet informatiku, na početku školske godine ponavljali prošlogodišnje nastavne sadržaje uz web alat Kahoot, prije početka svakog sata učenici postavljaju pitanja "Hoćemo li danas ponavljati uz Kahoot?", "Koristimo li danas Kahoot?". I učenici petog razreda već uspješno ponavljaju nastavne sadržaje uz Kahoot.
Kahoot! je interaktivni digitalni alat namijenjen za izradu kvizova. Važno je naglasiti kako alat intenzivno koristi elemente učenja igrom u stvarnom vremenu. Sustav se bodovanja temelji na bodovima dobivenima za točan odgovor i vremenu unutar kojeg se daje točan odgovori. Učenik koji točan odgovor unese u petoj sekundi od početka odbrojavanja, imat će više bodova od učenika koji točan odgovor unese u osmoj sekundi. Alat je osmišljen na način da se pitanje prikazuje učenicima (npr. preko projektora) kako bi ga mogli pročitati i nakon pet sekundi započinje se s odbrojavanjem i prikazuju se odgovori označeni bojama i oblicima. Učenici na svojim uređajima (računalima, mobitelima) kojima pristupaju kvizu imaju prikazane samo odgovarajuće boje i oblike vezane za odgovore (bez teksta odgovora) i odabiru ono polje koje označuje odgovor za koji smatraju da je točan. Nakon svakog odgovora dobivaju povratnu informaciju o tome jesu li odabrali točan odgovor, koliko su bodova osvojili, poredak na ljestvici prema rezultatima ocjenjivanja i ukupan broj bodova koji su do sada osvojili. Na zaslonui se nastavniku prikazuje nakon svakog pitanja, koliko je učenika odabralo koji odgovor i konačna ljestvica poretka gdje je prikazano pet učenika s najviše bodova.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |