Male kreativne socijalizacijske skupine
U suradnji Centra za socijalnu skrb i Osnovne škole Hugo Badalić u mogućnosti smo djeci naše škole omogućiti sudjelovanje u pedagoško kreativnoj igraonici – radionici Mala kreativna socijalizacijska skupina. Plan i program radionica provode školska psihologinja Ana Zvirotić i vanjska suradnica Centra za socijalnu skrb, Ivana Azapović prof. soc. pedagog. Radionice se provode u skupini djece trećih razreda područne škole Jelas kroz jednotjedne susrete, u trajanju od dva školska sata, ponedjeljkom od 17: 00 do 18:30 sati.
Program se odvija kroz specifične oblike grupne interakcije u kojima će djeca slobodno reagirati, igrati se i učiti, iznositi svoja mišljenja, želje, spoznavati o sebi i drugima. Sudjelujući u grupi učenici saznaju da nisu jedini koji imaju određeni problem, mogu se emocionalno rasteretiti i podijeliti svoje brige, uče jedni od drugih i tako lakše usvajaju nova znanja i vještine, potiču jedni druge te zadovoljavaju svoje potrebe za pripadanjem i prihvaćanjem.
Na prvoj radionici voditeljski par omogućio je učenicima da se bolje upoznaju i da kažu što očekuju od rada grupe na veseo i zanimljiv način. Upoznali smo se sa svrhom i načinom rada u grupi. Polaznici skupine su odredili pravila kojih će se pridržavati tijekom radionica.
Tijekom središnje faze radionice se planiraju i usklađuju s potrebama svakog učenika i grupe kao cjeline, obrađivat će se sljedeće teme: prepoznavanje svojih potreba, ja i moje ponašanje, prihvaćamo različitost, ojačajmo svoje odnose, koristimo svoju maštu, nenasilno rješavanje sukoba i druge teme koje budu zanimale polaznike.
Jedan od najvažnijih obilježja čovjeka kao socijalnog bića je pripadanje različitim grupama tijekom cijeloga života, kroz grupe ostvarujemo svoje socijalne potrebe.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |